کد خبر: 145536
A
هنر در مسیر تعالی؛ قلب صنایع دستی در سرای کاظمی می‌تپد

وصال هنرجو: کرونا موجب رکود در بازار صنایع دستی شد/ باید شرایط ویژه‌ای برای احیای بازار "صنایع دستی" فراهم شود

تعالی آرمان ماندگار، به عنوان یکی از پیشگامان توسعه و رشد هنرمندان صنایع دستی با مشارکت مدیریت بافت تاریخی شهر تهران اقدام به برگزاری تور نمایشگاهی صنایع دستی می‌نماید.

وصال هنرجو: کرونا موجب رکود در بازار صنایع دستی شد/ باید شرایط ویژه‌ای برای احیای بازار "صنایع دستی" فراهم شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ تعالی آرمان ماندگار، به عنوان یکی از پیشگامان توسعه و رشد هنرمندان صنایع دستی  با مشارکت مدیریت بافت تاریخی شهر تهران اقدام به برگزاری تور نمایشگاهی صنایع دستی می نماید.

81ccb140-6063-4d9c-9f6d-440048fb786e

یازدهمین تور نمایشگاه صنایع دستی برگزار می‌شود

وصال هنرجو  مدیر مجموعه تعالی هنر در گفتگو با خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: باهدف حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی، فراهم کردن شرایط بازاریابی و فروش تولیدات هنرمندان و رشد و ترویج صنایع‌دستی، این مجموعه برای یازدهمین بار نسبت به برگزاری تور نمایشگاه صنایع‌دستی‌ در بیش از پنج نقطه شاخص قلب تاریخی شهر تهران اقدام کرده است.

وی افزود: پس از اعلام آمادگی مدیریت محترم بافت تاریخی، نخستین نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان در محل سرای کاظمی واقع در محله اودلاجان  به مدت ۷ روز برگزار خواهد شد.

هنرجو با تأکید بر اینکه یکی از رویدادهای مهم در حوزه صنایع‌دستی، برپایی نمایشگاه‌ است، گفت: در دو سال و نیم گذشته به دلیل شیوع کرونا بسیاری از نمایشگاه‌ها تعطیل یا با استقبال خوبی روبه‌رو نبوده اما خوشبختانه امسال با عبور از وضعیت نامناسب شرایط کرونا، نمایشگاه‌ صنایع‌دستی با حضور هنرمندان استان‌های مختلف در حداقل پنج نقطه قلب تاریخی طهران برپا خواهد شد و شاهد استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه خواهیم بود.

352fd821-2dce-4a2a-a8d2-a6305ce65846

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر