کد خبر: 148855
A

نماینده مجلس: پلتفرم‌ها باید تابع ضوابط و قوانین باشند

غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پلتفرم‌ها و محصولات فرهنگی که تولید می شوند باید از ضوابط و مقررات حاکم بر حوزه فرهنگ تبعیت داشته باشند.

نماینده مجلس: پلتفرم‌ها باید تابع ضوابط و قوانین باشند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عملکرد فیلیمو به عنوان یک پلتفرم در حوزه فرهنگ گفت: محصولات فرهنگی و پلتفرم ها در این حوزه باید از مقررات و ضوابط حوزه فرهنگ تابعیت کامل داشته باشند.

وی افزود: اگر قوانین در حوزه مسائل فرهنگی و تولید محصولات در این حوزه وجود دارد باید نظارت کافی بر حسن اجرای آن صورت پذیرد تا ما شاهد تولید محصولات فرهنگی با کیفیت متناسب با ارزش‌های دینی و ملی‌مان باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اگر هم آیین نامه ها و قوانین در حوزه تولید محصولات فرهنگی کافی نیست باید آیین نامه ها و ضوابط مورد نیاز این حوزه تهیه و تدوین و برای اجرا ابلاغ شود.

منتظری خاطرنشان کرد: مجلس آمادگی دارد تا در صورت وجود خلاء های قانونی در حوزه تولید محصولات فرهنگی و پلتفرم ها نسبت به قانون گذاری در این حوزه اقدام کند.

وی افزود: من اطلاع ندارم که قوانین در حوزه تولید محصولات فرهنگی کافی است یا ناقص است یا ما در این حوزه قانونی داریم یا نداریم اما اگر قانون هست باید اجرا شود و الا باید قانون گذاری صورت گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر