کد خبر: 15285
A

همایون شجریان از انتشار جدیدترین آلبوم پدرش خبر داد

همایون شجریان در نشست خبری آلبوم «خداوندان اسرار» از انتشار آلبوم استاد شجریان خبر داد.

همایون شجریان از انتشار جدیدترین آلبوم پدرش خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از  آژانس خبری موسیقی ایران، نشست خبری آلبوم «خداوندان اسرار» صبح امروز با حضور همایون شجریان و سهراب پورناظری در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

در این نشست همایون شجریان در خصوص صدور مجوز آلبوم استاد از سوی ارشاد گفت: این مجوز برای آلبوم «طریق عشق» صادر شد که چندی پیش منتشر شد اما هم اکنون در حال انتشار اثر دیگری از پدر هستیم که به زودی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد:این اثر شامل کارهای جدید پدر طی دو سال گذشته است که تا کنون کسی نشنیده و هم اکنون در حال انجام مراحل انتشارش هستیم.

این خواننده با اشاره به برگزاری کنسرت استاد شجریان گفت: در حال حاضر امکانی برای اینکه ایشان بخواهند به صحنه بگردند وجود ندارد اما منتظریم همه راه به خوبی و خوشی طی شود و ما ایشان را روی صحنه ببنیم .

همایون شجریان در خصوص وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان اظهار داشت: خوشبختانه نسبت به چند ماه گذشته حالشان بهتر است اما بواسطه گذراندن 15 جلسه رادیوتراپی سنگین روی سرشان یک مقدار دچار آسیب های عصبی شده اند که بهبود این آسیب ها نیازمند زمان است .

وی با بیان اینکه سرطان در کمین است، افزود:خوشبختانه این بیماری کنترل شده و همه مراحل درمان را به خوبی پشت سرگذاشته اند. به طور کلی حالشان بهتر است ولی دل نگرانی ها باقی است.

سهراب پورناظری نیز در ادامه بیان داشت: همه دلیل مجوز دادن به آثر استاد شجریان را در این برهه زمانی می دادند حتی کودک 5 ساله نیز متوجه چنین رفتاری می شود.

وی ادامه داد: ای کاش این مجوز را چند سال پیش می دادند که استاد روی صحنه بیایند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر