کد خبر: 15396
A

صالحی امیری: در وزارت ارشاد دو تابعیتی نداریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه درهیچ بخشی از این وزارتخانه دوتابعیتی نداریم، گفت: تمام اقدامات ما براساس قانون است و اگر در جامعه بزرگ هنری دوتابعیتی باشد، به این وزارتخانه ارتباطی ندارد.

صالحی امیری: در وزارت ارشاد دو تابعیتی نداریم

به گرارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید رضا صالحی امیری روز چهارشنبه پس از پایان جلسه دولت درخصوص دو تابعیتی بودن یکی از داوران جشنواره بین المللی فجر افزود: سوال این است در جشنواره های دیگر که افراد خارجی دعوت می شوند، دو تابعیتی ندارند؟
وی با اشاره به انتقادی که از اصحاب سینما صورت می گیرد ادامه داد: ملاک ما صلاحیت حرفه ای و سینمایی افراد است .
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه مدافع دوتابعیتی بودن افراد نیستیم، گفت: به لحاط قانونی دخالتی در اینکه اشخاص آزاد در جامعه دارای دو تابعیتی باشند، نمی توانیم داشته باشیم و ممکن است این قبیل افراد در حوزه های دیگر اجتماعی و اقتصادی نیز حضور داشته باشند.
صالحی امیری گفت: جشنواره امسال خوب بود و در تراز جشنواره فجر قرار داشت و رسما اعلام می کنم آماده شنیدن هرگونه نقدی هستم که می تواند در بهبود کارموثر باشد اما باتخریب مخالفیم .
وی افزود: جلسات نقد آغازشده است و بنا داریم موضوعات و انتقاداتی که در این جلسات مطرح می شود، در فرایند جشنواره سال 96 دخالت دهیم ولی تخریب قابل بخشش نیست و این گونه اعمال بداخلاقی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر