کد خبر: 16375
A

ناامیدی از بهبود احمد عزیزی

پزشک معالج احمد عزیزی با ابراز تاسف از وضعیت سلامت این شاعر گفت: متاسفانه وضعیت احمد عزیزی به گونه‌ای است که هر لحظه منتظریم اتفاق ناخوشایندی بیافتد.

ناامیدی از بهبود احمد عزیزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حسن‌علی کریم‌پور در همین رابطه اظهار کرد: در حال حاضر سطح هوشیاری احمد عزیزی به پایین‌ترین حد خود رسیده، تنفس او با دستگاه کنترل می‌شود و علایم حیاتی‌اش بی‌ثبات است، از طرفی فشار خون او به عدد پنج رسیده و کنترل نمی‌شود.

کریم‌پور افزود: با این وضعیت عملا هیچ امیدی به بهبود او نداریم  و از مردم می‌خواهیم برای او دعا کنند.

این فوق تخصص ICU با بیان این‌که اخیرا دو عمل جراحی بر روی احمد عزیزی انجام شده است، گفت: روده‌های احمد عزیزی سیاه شده، بنابراین در عمل جراحی اول بخشی از بافت روده برداشته شد، اما متاسفانه در عمل جراحی دوم که روز گذشته انجام شد، تمام بافت روده‌ها سیاه شده بود و عملا نتوانستیم کاری انجام دهیم.

پزشک احمد عزیزی با بیان این‌که امیدی به بهبودی احمد وجود ندارد، گفت: هم‌اکنون تنها کاری که از دست همه برمی‌آید این است که برای او دعا کنیم.

او با اشاره به بستری شدن احمد عزیزی در بیمارستان امام رضا (ع) از سال ۱۳۸۶، گفت: از همین سال بر اثر مشکل مغزی احمد عزیزی در بیمارستان بستری شد و امروز وضعیت سلامت او واقعا وخیم است.

خواهر احمد عزیزی نیز گفت: حال برادرم خوب نیست و دکتر در عمل دیروز نتوانست کاری برای او انجام دهد.

وی افزود: روز یکشنبه (۱۵ اسفندماه) احمد به اتاق عمل رفت و باز جراحی شد، اما نتوانستند کاری برایش  انجام دهند. کار از کار گذشته و دیگر هیچ عملی برای احمد جواب نمی‌دهد.

خواهر احمد عزیزی با بیان این‌که برادرش دچار نبود خون‌رسانی به روده شده و به این دلیل تمام روده‌های کوچک احمد از دست رفته، گفت: غروب روز جمعه (۱۳ اسفند) متوجه این مشکل شدیم که حال احمد به طور اورژانسی وخیم شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت که موثر نبود.

او درباره علایم حیاتی برادرش هم خاطرنشان کرد: احمد علایم حیاتی مناسبی ندارد و فشار خونش بسیار پایین است و ضربان قلب و سطح هوشیاری چندان مناسبی هم ندارد.

خواهر این شاعر اظهار کرد: فقط باید برای احمد دعا کرد و از مردم تقاضا دارم دعاگوی برادرم باشند.

احمد عزیزی  پانزدهم اسفند سال ۸۶ در بیمارستان بستری شد و هنوز سطح هوشیاری او به میزان عادی بازنگشته است. او در تمام این سال‌ها در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بستری بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر