کد خبر: 16669
A

بازیگر نقش شهیدمطهری در"معمای شاه": نفوذسلطنت طلبان باعث شد ازچهره های انقلابی سریال تقدیر نشود

رسول توکلی بازیگر نقش شهیدمطهری در سریال"معمای شاه" به روزنامه شهروند گفت:می‌آیند مراسم تجلیل برگزار می‌کنند تا از فعالان و زحمتکشان این سریال تشکر کنند. ما هم از آنها بابت این کار تشکر می‌کنیم. اما شیوه برگزاری این مراسم و پوشش آن در تلویزیون محل سوال است.

بازیگر نقش شهیدمطهری در"معمای شاه": نفوذسلطنت طلبان باعث شد ازچهره های انقلابی سریال تقدیر نشود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ چه کسی است که دارد تشخیص می‌دهد در زمان پخش مراسم تجلیل از عوامل سازنده این سریال، فلان بازیگر شناخته‌شده پیشکسوت مورد توجه قرار نگیرد. آیت‌الله کاشانی، آیت‌الله بهشتی، آیت‌الله مطهری، طیب و کسان مختلفی که این طرف قضیه هستند چندان مورد توجه قرار نگرفتند.

*اگر یک‌بار دیگر فیلم مراسم تجلیل را ببینید، خواهید فهمید مجری وقتی دارد نام بازیگرانی که ایفاگر نقش‌هایی از این دست هستند را می‌خواند از بازیگران ایفاگر نقش ازهاری، رضا شاه و محمدرضا شاه و ... به‌طور کامل یاد می‌کند. اما یک‌دفعه فیلم مراسم تجلیل برش می‌خورد و عوامل فنی که خیلی هم برای این کار زحمت کشیدند هر کدام را سه ثانیه نشان می‌دهند. 

*در بخش روحانیون هم که در قسمت اول تجلیل از بازیگرانشان انجام شد، از ایفاگران نقش امام خمینی و آیت‌الله طالقانی تقدیر صورت گرفت اما در ادامه بازیگران دیگری که نقش  شخصیتهای روحانی را ایفا می‌کردند به سرعت و بدون آن‌که از سوابق‌شان یادی شود، آمدند و رفتند. اگر می‌خواهید تجلیل کنید این یک روال و مدیریتی دارد، اما اگر می‌خواهید رد گم کنید بحث چیز دیگری است. اگر هم بلد نیستید، بروید از کسانی که بلدند، بپرسید اگر هم بلدید ماهیت خودتان را تغییر دهید. چه اشکالی دارد بگویید ما سلطنت طلب هستیم اما به بخش‌هایی که سازمان صداوسیما نمی‌داند نفوذ کرده‌ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر