کد خبر: 18504
A

ناگفته‌های جواد یساری/ از ورشکستگی تا ممنوع‌الفعالیت شدن

جواد یساری خواننده قدیمی با حضور در برنامه «چارگوش» درباره زندگی شخصی و کاری خود سخن گفت.

ناگفته‌های جواد یساری/ از ورشکستگی تا ممنوع‌الفعالیت شدن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جواد یساری در برنامه «چارگوش» که در سایت آپارات در دسترس کاربران قرار گرفته است، از کشتی‌گیر بودنش گفت و اینکه بعد از ورشکستگی و برای اینکه پول مردم را بدهد، خواننده شد. 

جواد یساری از روزهای اول خوانندگی و بزرگترین دلیلش برای خواننده شدن گفت:«من از نوجوانی دوست داشتم بخوانم. اما یک ماجرا و ورشکستگی مرا به خوانندگی کشاند. در جوانی کشتی می گرفتم اما در یک مسابقه پایم آسیب دید و دیگر نتوانستم کشتی بگیرم. همان دوران یک مغازه لوازم خانگی در میدان شاپور هم داشتم که متاسفانه ورشکست شدم و نتوانستم پول مردم را بدهم.برای اینکه شرمنده مردمی که به آنها بدهکار بودم نشوم رفتم خواندم.خدارا شکر کارم گرفت و توانستم با پول خوانندگی قرض مردم را بدهم.»

او که سال 48 اولین ترانه‌اش را خواند، در این باره توضیح داد: «اولین ترانه‌ام خیلی مورد استقبال مردم قرار نگرفت اما از سال 52 که اولین کاستم را بیرون دادم مردم از کارهایم استقبال کردند و شدم خواننده محبوب آنها. از سال 52 تا سال 56 که کاست «سپیده دم» را بیرون دادم همه کارهایم موفق بود و مردم خیلی استقبال می کردند.»

یساری درباره درخواست مجوز برای ادامه فعالیت در سال‌های بعد از انقلاب گفت: «نمی دانم چرا به من مجوز نمی دهند. من همین هستم ظاهر و باطنم همین است. طرفداران من تا حالا بیشتر از صد بار برای من درخواست مجوز نوشته اند اما تا حالا هیچ جوابی نگرفته‌ام. چند بار در مصاحبه هایم هم گفته‌ام اگر کسی قتل عمد هم کرده باشد این قدر مجازات نمی‌کشد. من الان 38 سال است که ممنوع‌الفعالیت هستم و کسی به من مجوز نمی‌دهد. من مال همین آب و خاک هستم تا حالا کار خلافی هم نکرده‌ام. نمی دانم شاید مجوز را گذاشته‌اند بعد از مرگم به من بدهند ».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر