کد خبر: 18793
A

از ورود عکاسان و خبرنگاران به مراسم وداع با عارف لرستانی جلوگیری شد

مراسم وداع با عارف لرستانی در حالی تا دقایقی دیگر از مقابل تالار وحدت آغاز می‌شود که تا این لحظه اجازه ورود به خبرنگاران و عکاسان برای پوشش مراسم داده نشده است.

از ورود عکاسان و خبرنگاران به مراسم وداع با عارف لرستانی جلوگیری شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از ایسنا در مراسم وداع با این هنرمند فقید که قرار است ساعت ۱۱ امروز یکشنبه ۲۷ فروردین از مقابل تالار وحدت برگزار شود، تاکنون افرادی چون سیامک انصاری، برزو ارجمند، سحر ولدبیگی، جواد هاشمی، پرستو صالحی، کوروش سلیمانی، علی فروتن، خسرو احمدی، شهره سلطانی، حسین رفیعی، ستاره اسکندری، گلاره عباسی، علی مشهدی، رضا یزدانی و ... در ساختمان تالار وحدت حاضر شده‌اند.

پیش‌تر قرار بود که مراسم وداع با این بازیگر پس از اذان ظهر و عصر از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار شود، اما شامگاه گذشته با تغییر این تصمیم، تالار وحدت به عنوان مکان جدید برای مراسم تشییع عارف لرستانی اعلام شد.

هنور مراسم آغاز نشده است و تاکنون درهای تالار وحدت به روی عکاسان و خبرنگاران و عموم مردم شرکت‌کننده در مراسم تشییع عارف لرستانی بسته است.

«عارف لرستانی» روز گذشته در سن ۴۵ سالگی درگذشت. این بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۰ در کرمانشاه بود. او با مجموعه «جنگ ۷۷» به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله «قهوه تلخ» با او همکاری کرد.

از جمله آثار تلویزیونی این بازیگر فقید به «در حاشیه»، «کوچه مروارید»، «شوخی کردم»، «ویلای من» و «مرد دوهزار چهره» می‌توان اشاره کرد.

او همچنین در فیلم‌های سینمایی «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «انتخاب»، (۱۳۸۳)، «معادله» (۱۳۸۲) و «مانی و ندا» (۱۳۷۹) بازی کرده است.

 

 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر