کد خبر: 19415
A

لغو کنسرت معتمدی در بیرجند توسط پلیس اماکن/ همه کنسرتهایم در اردیبهشت لغو شده است

محمد معتمدی از لغو کنسرتش در بیرجند از سوی پلیس اماکن خبر داد.

لغو کنسرت معتمدی در بیرجند توسط پلیس اماکن/ همه کنسرتهایم در اردیبهشت لغو شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ این خواننده در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری موسیقی ایران در خصوص لغو کنسرتش در بیرجند گفت: طبق برنامه ریزی  صورت گرفته قرار بود 17 اردیبهشت ماه در شهر بیرجند به روی صحنه برویم که امروز مطلع شدیم این اجرا از سوی پلیس اماکن لغو شده است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی قرعه بنام من افتاده و دائم کنسرتهایم را لغو می کنند در واقع تا امروز همه کنسرتهای شهرستانم در اردیبهشت ماه لغو شده اند که به هیچ عنوان دلیلش را نمی دانم و حتی نمی دانم از چه جایی و توسط چه کسانی این کنسرتها لغو می شوند فقط درباره کنسرت بیرجند به من اطلاع دادند که از سوی پلیس اماکن این اتفاق افتاده است.

معتمدی با اشاره به اینکه چند روز پیش نیز تابلو آموزشگاهم توسط برخی ناشناس شکسته شده، بیان داشت: در طی روزهای گذشته خیلی مورد نوازش قرار گرفتیم که علت هیچ کدام از این رفتارها را نمی دانم.

وی در خصوص لغو کنسرت شیراز نیز گفت: در حال حاضر دوستان مشغول رایزنی برای جایگزینی کنسرت هستند که امیدوارم این تلاش ها به ثمر بنشیند.

معتمدی در خاتمه با اشاره به کنسرت تهران خاطر نشان کرد: فقط کنسرت تالار وحدت تهران لغو نشده که البته اگر تا همان روز کنسرت به روی سن تالار نروم و پرده بالا نرود تا بتوانم بخوانم باورم نمی شود که این کنسرت لغو نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر