کد خبر: 20167
A

«جان دوباره» یک نقاش به‌نمایش درمی‌آید

نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی هما شاکریان با عنوان «جان دوباره» در گالری «نقش جهان» تهران افتتاح می‌شود.

«جان دوباره» یک نقاش به‌نمایش درمی‌آید

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران  به نقل از روابط عمومی گالری «نقش جهان»، افتتاحیه این نمایشگاه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

هما شاکریان متولد سال ۱۳۵۸ است، او نقاشی رنگ روغن را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و به‌صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۹۰ با شرکت در نمایشگاه گروهی با عنوان «نقاشی‌های واقع‌گرا» در موزه هنرهای معاصر اصفهان ادامه داد.

او در دومین نمایشگاه گروهی با عنوان «سایه روشن» در گالری «آپادانا» اصفهان در سال ۱۳۹۲ شرکت کرد. اولین نمایشگاه انفرادی‌اش نیز با عنوان «ترانه‌ی باغ» توسط حوزه هنری شهرکرد مردادماه ۱۳۹۳ برگزار شد.

نمایشگاه‌های انفرادی بعدی او در نگارخانه «شیث» تهران اسفند ۱۳۹۳ و گالری «آپادانا» اصفهان خرداد ۱۳۹۴ برپا شد. در همین زمان، با بهره‌گیری از آموزش‌های «رها محسنی کرمانشاهی» نقاشی‌هایش جان دوباره‌ای گرفت و همچنان این راه ادامه دارد. این نمایشگاه حاصل آغاز نقاشی رنگ روغن به شیوه محسنی کرمانشاهی در مدت دو سال است.

«جان دوباره» تا ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه «نقش جهان» به آدرس نیاوران (باهنر)، خیابان همایون‌فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان آیت‌الله محمودی ۲، پلاک ۹ برقرار است. نگارخانه شنبه‌ها تعطیل است.-ایسنا

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر