کد خبر: 20792
A

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش بزودی

رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه که آبان‌ماه سال گذشته برگزار شد گفت: گزینش پذیرفته‌شدگان این آزمون انجام و نتایج یک برابر ظرفیت هم اعلام شده و قرار است به‌زودی نتایج اعلام شود.

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش بزودی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،اسفندیار چهاربند در گفت‌وگو با خبرنگار، ضمن بیان این مطلب درباره زمان شروع دوره‌های صلاحیت حرفه‌ای معلمی در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: پس از اعلام نتایج، درباره زمان شروع دوره‌های صلاحیت حرفه‌ای تصمیم گیری و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر دوره‌ها برگزار شوند.

وی ادامه داد: البته با توجه به نیاز آموزش و پرورش به جذب نیروی انسانی به علت سونامی بازنشستگی که طی 10 سال آینده در آموزش و پرورش با آن مواجه خواهیم بود، بیش از 600 هزار نفر در 10 سال آینده بازنشسته می شوند و این موضوع تبیل به یکی از چالش های بزرگ آموزش و پرورش خواهد شد. برای حل این مشکل از حالا کمیته ویژه‌ای تشکیل شده تا درباره سازوکار جذب نیرو تدابیری بیاندیشند.

رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برای جذب نیرو در سال 96 هم مجوزهای لازم را اخذ کرده‌ایم و احتمالا تا پایان خرداد آزمون استخدامی 10 هزار نفری دیگری را برگزار می کنیم.  

چهاربند درباره اعمال سیاست بومی گزینی در آزمون استخدامی آتی عنوان کرد: بومی گزینی را مدنظر داریم اما آن را منعطف کرده‌ایم و بوم ها را فراتر درنظر گرفته‌ایم. به این معنا که داوطلب در زمان درخواست استخدام محل زندگی و خدمت خود را مشخص می کند و در نهایت پس از پذیرش آموزش و پرورش مناطق تصمیم گیری می کنند و به این طریق میزان رقابت ها هم افزایش پیدا می کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر