کد خبر: 20985
A

دیدار وزیر ارشاد با محمد علی کشاورز / «تاکید بر حضور بیشتر مردم در انتخابات

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دیدار محمد علی کشاورز رفت.

دیدار وزیر ارشاد با محمد علی کشاورز / «تاکید بر حضور بیشتر مردم در انتخابات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر 26 اردیبهشت ماه به منزل محمد علی کشاورز بازیگر قدیمی سینما،تئاتر و تلویزیون ایران رفت.

محمد علی کشاورز بر حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه تاکید کرد.

این بازیگر قدیمی در بخش دیگری از سخنانش با اظهار تاسف از پررنگ شدن فضای تهمت در تبلیغات انتخاباتی گفت: اقای جهانگیری را از دوازده سال قبل می‌شناسم و بسیار مرد شریفی است که بسیار هم دقیق صحبت می‌کند، همین‌طور آقای روحانی را و امیدوارم دوباره انتخاب شود. البته مردم ما بسیار باهوش هستند و خودشان همه چیز را تشخیص می‌دهند.

وی ادامه داد:‌با آمدن شما در وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی حرکت جانانه‌ای در هنر و فرهنگ کشور اتفاق افتاده که امیدوارم ادامه پیدا کند.

کشاورز در این دیدار که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را سیدعباس عظیمی مدیر موسسه پیشکسوتان هنرمند و محمود عزیزی رییس هیات مدیره این موسسه همراهی می‌کردند، اظهار کرد: تنها نباید به کار در تهران بسنده کنیم. ضمن اینکه باید همه‌ی زمینه‌های هنر را جدی گرفت. موسسه پیشکسوتان هنرمندان ایران یعنی کل کشور و هنر فقط تئاتر و سینما نیست، باید به همه هنرها کمک کرد.

این بازیگر با بیان اینکه به نسل جوان تبریک می‌گویم چنین وزیری در راس وزارتخانه حضور دارد گفت:‌باید کار و تلاش کرد. پول تنها هنر نمی‌آورد بلکه عشق به وطن مهم است و مردم نیاز به پشتیبانی دارند، خصوصا  در مناطق دورافتاده این نیاز بیشتر احساس می‌شود.

صالحی امیری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی هم از محمد علی کشاورز به عنوان یکی از مفاخر ایران نام برد و گفت: این مفاخر به راحتی به دست نیامده‌اند و باید قدردان آنها بود.

وی با اشاره به صحبت‌های کشاورز درباره‌ی موسسه پیشکسوتان هنرمند ادامه داد:‌امسال برنامه داریم، این مجموعه را تقویت کنیم تا این موسسه به بنیاد و یا مرکز ارتقا یابد تا ملی شود و بتواند از همه موسسات و دستگاه‌ها کمک گیرد و کاملا غیر دولتی باشد.

صالحی امیری تاکید کرد:‌راه نجات فرهنگ این است که از چنگ دولت آزاد شود و دولت تنها باید سیاست‌گذاری، حمایت و نظارت داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر