کد خبر: 21546
A

رضا صادقی: رمضان امسال ربناى استاد را از شما هدیه می‌خواهیم آقای روحانی

آلبوم «یعنی درد» با صدای رضا صادقی منتشر شد.

رضا صادقی: رمضان امسال ربناى استاد را از شما هدیه می‌خواهیم آقای روحانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رضا صادقی جدیدترین آلبوم خود را از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور کرد و همراه با آن در یادداشتی از رئیس جمهور ایران خواست کرامت هنرمندان و هنر این سرزمین را باز هم به آن‌ها برگرداند.

در بخش‌هایی از این یادداشت آمده است: «جناب روحانى دوست داشتنى، از کارگر زحمتکش تا پزشک و مهندس تا کشاورز و دامدار تا پیر و جوان و خصوصا جامعه هنرمند براى حمایت از شما و باور شما حرف‌هاى زیادى را تحمل کردند و امیدهاى زیادى به وعده هاتان بستند. همه ما هم دعا می‌کنیم و هم درخواست که این دوره به ما ثابت کنید اشتباه نکردیم و سلامهـاى شما ، سلامى صادق بوده و هست.

آقاى روحانى مردم من خسته از درد هستند. آنها جانشان را براى سرزمینشان گذاشتند و باور شما. مردم من هم تحریم را نمی‌خواهند هم تحقیر را .

شما ثابت کردید که خادم این مردم هستید پس لطفا کسانى که فاسد و ظالم هستند به حق مردم از دولت مردمیتان دور کنید .... سفره مردم را دریابید که شرم پدران را نبینیم. کرامت هنر و هنرمند را برگردانید، رمضان امسال از شما ربناى استاد را هدیه می‌خو اهیم.»

جدیدترین آلبوم رضا صادقی با دوازده قطعه به نام های: «حال بارون، یعنی درد، همه اون روزا، من و یادت، معصومانه، دل دلا، یه چیزی کمه، آروم برم، همه چی خوبه، اولین بارون، من دوست دارم، دیگه تموم شد» منتشر شده است و علاوه بر رضا صادقی که در این آلبوم برخی ترانه ها را سروده و ملودی ساخته، هنرمندانی چون مهران خالصی، مسعود همایونی، بابک بابایی، مهرداد احمدزاده، نیکان، سعید زمانی، فرشید ادهمی، حدیث دهقان، فواد غفاری،صابر قدیمی و... همکاری هایی را داشته اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر