کد خبر: 21921
A

یک اظهارنظر برای جایزه اخیر کن

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به مناسبت کسب جایزه دوم بخش سینه‌فونداسیون جشنواره‌ی کن متنی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران در متن یادداشت سید صادق موسوی آمده است: «درخشش سینمای ایران در عرصه بین‌المللی و برافراشته شدن پرچم کشور عزیزمان در تمام محافل سینمایی اگر چه از فرط تکرار  دیگر خبر تازه و نوظهوری نیست اما هر بار که سینمای جهان به وجود رقیب سرسختی چون سینمای ایران اذعان می‌کند مایه فخر ایران و ایرانی می‌شود.

تعدد جوایز سینمای ایران در چند سال اخیر شگفت‌انگیز و غرورآفرین است. در این بین سینمای کوتاه سهم به سزایی از این دست‌آورد دارد. به جرأت می توان گفت روزهای کمی در طول سال است  که فیلم کوتاهی از ایران در جشنواره‌ای در گوشه‌ای از جهان به نمایش در نیاید. بخش قابل توجهی از لیست بلند بالای جوایز سینمای ایران متعلق به فیلم کوتاه است که تازه‌ترین و مهم‌ترین آن در این روزها جایزه ارزشمندی است که بهرام و بهمن  ارک  از جشنواره فیلم کن به دست آوردند.

ضمن تبریک به این دو برادر هنرمند و خانواده فیلم کوتاه آرزو می کنم فیلم کوتاه ایران همچنان در محافل سینمایی معتبر جهان افتخارآفرین باشد و بازتاب موفقیت‌هایش بیش از پیش در رسانه‌های داخل انعکاس داشته باشد.»

 

 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر