کد خبر: 21972
A
دیده بان ایران گزارش می دهد

تغییرات در سازمان سینمایی/ حیدری از موزه سینما می رود/ تابش جای مرادخانی را می گیرد

محمد حیدری، مدیرعامل موزه سینما و دبیر جشنواره فیلم فجر که مدیریت او در دوره اخیر جشنواره با انتقاداتی همراه بود از جمله مدیرانی است که خبر هایی در خصوص جابه جایی آن نیز شنیده می‌شود. حبیب ایل بیگی، معاون نظارت بر ارزشیابی سازمان سینمایی نیز از دیگر مدیرانی است که بر اساس شنیده ها خود در خواست تغییر داده است و گفته می شود سید مصطفی ابطحی مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری جایگزین وی شود.

تغییرات در سازمان سینمایی/ حیدری از موزه سینما می رود/ تابش جای مرادخانی را می گیرد

دیده بان ایران: بعد از استعفاء حجت الله ایوبی و انتصاب محمد هادی حیدریان به عنوان رئیس سازمان سینمایی ، از مدت ها قبل زمزمه هایی مبنی بر تغییر در برخی از حوزه های مدیریتی این سازمان به گوش می‌رسید که عملی شدن آن به بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری موکول شد. که حال پس از اعلام نتیجه انتخابات و با نزدیک شدن به آغاز کار دولت دوازدهم؛ برخی  شنیده ها  حاکی است که این تغییرات درهفته های آینده صورت خواهد گرفت.

محمد حیدری، مدیرعامل موزه سینما و دبیر جشنواره فیلم فجر که مدیریت او در دوره اخیر جشنواره با انتقاداتی همراه بود  از جمله مدیرانی است که خبر هایی در خصوص جابه جایی آن نیز شنیده می‌شود.

حبیب ایل بیگی، معاون نظارت بر ارزشیابی سازمان سینمایی نیز از دیگر مدیرانی است که بر اساس شنیده ها خود در خواست تغییر داده است و گفته می شود سید مصطفی ابطحی مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری جایگزین وی شود.

علیرضا تابش، مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی هم از دیگر مدیرانی است که  زمزمه هایی برای حضور آن در معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  به جای علی مراد‌خانی به گوش می رسد.

همچنین سید صادق موسوی که در ماه های پایانی ریاست ایوبی بر سازمان سینمایی مسئولیت انجمن سینمایی جوان را بر عهده گرفت گفته می شود در آستانه تغییر قرار دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر