کد خبر: 22266
A

جایگزین فراستی در سری جدید «هفت» کیست؟

در حالی که برخی رسانه‌ها از سیدمحمد حسینی به عنوان جانشین فراستی در برنامه هفت یاد کرده‌اند؛ گویا منظور مدیر شبکه سه «حسن حسینی» منتقد پیشین این برنامه که در سری سوم آن نیز حضور داشته بوده است.

جایگزین فراستی در سری جدید «هفت» کیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ «علی‌اصغر پورمحمدی» در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پنچری» در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره سری جدید برنامه هفت گفت: این برنامه قطعا پس از ماه رمضان به روی آنتن خواهد رفت و در سری جدید با تغییرات بسیاری در ساختار و محتوا روبرو خواهیم بود.

وی ادامه داد: در سری جدید برنامه سه بخش دارد و اجرای هر بخش هم بر عهده یک مجری خواهد بود و می‌توان گفت که در مجموع برنامه با 3 مجری به روی آنتن خواهد رفت که هنوز مشخص نشده است.

پورمحمدی همچنین اظهارداشت: منتقد برنامه دیگر آقای فراستی نخواهد بود و ایشان جای خود را به سیدمحمد حسینی خواهد دارد. آقای حسینی قبلا هم در برنامه بوده‌اند و به عنوان منتقد حضور داشته‌اند.

نکته مهم در ارتباط با این خبر آن است که در حالی که برخی از رسانه‌ها از سیدمحمد حسینی به عنوان جانشین فراستی در برنامه هفت یاد کرده‌اند؛ گویا منظور مدیر شبکه سه «حسن حسینی» منتقد پیشین این برنامه که در سری سوم آن نیز حضور داشته بوده است و پورمحمدی به اشتباه از سیدمحمد حسینی نام برده است.- سینما پرس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر