کد خبر: 22285
A

معاون سیما و مدیر شبکه سه در «پنچری» + عکس

مرتضی میرباقری، معاون سیما و علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه سیما امروز در پشت صحنه سریال «پنچری» حاضر شدند و با عوامل سریال دیدار کردند.

معاون سیما و مدیر شبکه سه در «پنچری» + عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، معاون سیما در بازدید از پشت صحنه این سریال طنز، قول پیگیری مشکل بیمه هنرمندان فعال در سازمان صداوسیما را داد.

در بخشی از این بازدید، میرباقری با بازیگران سریال «پنچری» دیدار کرد، به دغدغه‌های آنها گوش داد و در پاسخ به پرسشی درباره امنیت شغلی بازیگران پاسخ داد: یکی از اولویت‌های رسانه رفع دغدغه‌های شغلی و ایجاد امنیت کاری برای هنرمندان است. راه حل ما برای شرایط کنونی فراهم کردن زمینه‌های متعدد شغلی است. اعتقاد داریم با افزایش تولیدات نمایشی می‌توانیم افراد بیشتری را به کار گرفته و به صنعت فیلم و سریال رونق دهیم.

وی اضافه کرد: با رونق این صنعت می‌توان انتظار داشت هنرمندان احساس امنیت شغلی داشته باشند.

وی در پاسخ به گلایه هنرمندان مجموعه «پنچری» در زمینه قراردادهای نا ایمن به آنها وعده داد تا با تدوین قراردادهای استاندارد از سوء استفاده احتمالی برخی از تهیه‌کنندگان جلوگیری شود.

دکتر میرباقری همچنین تولید مجموعه‌های نمایشی طنز هر شبی را از دیگر اولویت‌های سیما خواند و گفت: هم‌اکنون از تمامی نویسندگان طنزهای هر شبی دعوت می‌کنم تا برای تهیه چنین برنامه‌هایی با شبکه‌های سیما همکاری کنند.

به گزارش ایسنا، سریال «پنچری» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی برزو نیک‌نژاد داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه‌اش برسد، اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد که او برای رسیدن به خواسته‌اش همه اطرافیانش را به چالش می‌کشد و ... .

در این بخش می توانید عکس‌های این بازدید را مشاهده کنید.

_ایسنا 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر