کد خبر: 22464
A

مستند زندگی «پاواروتی» ساخته می‌شود

«ران هاوارد» مستند رسمی زندگی «لوچیانو پاواروتی» خواننده ایتالیایی و نامدار اپرا را به سینما می‌برد.

مستند زندگی «پاواروتی» ساخته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «ران هاوارد» کارگردان آمریکایی برنده جایزه اسکار با فیلم «ذهن زیبا»، از ساخت مستندی درباره زندگی «لوچیانو پاواروتی» خواننده معروف ایتالیایی خبر داد.

این مستند که هنوز نامی برای آن اعلام نشده با همکاری کامل بنیاد «پاواروتی» ساخته می‌شود و «هاوارد» در کنار «نایجل سینکلر»، «برایان گریزر»، «مایکل روزنبرگ» و «ژنه الفانت» تهیه‌کنندگان این اثر مستند خواهند بود.

«لوچیانو پاواروتی» در سال 1935 در ایتالیا متولد شد و در سال 2007 میلای نیز بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت. او فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان یک خواننده تِنور در سال 1961 در ایتالیا آغاز کرد و آخرین اجرای خود را نیز در سال 2006 و در المپیک زمستانی تورین به روی صحنه برد.

«ران هاوراد» درباره این شخصیت برجسته موسیقایی می‌گوید: "زندگی پاواروتی سرشار از پستی و بلندی‌ها بود و همانند هر شخصیت جذاب دیگری، او نیر مرد تناقض‌ها بود. جاه‌طلبی هنری در کنار استعداد بی‌نظیر و عشق عمیق او به انسانیت موجب پیشرفت وی در زندگی هنری‌اش و ایجاد ارتباطی قدرتمند با مخاطبان شد. شور احساسی او که نه تنها موسیقی‌اش را به جلو می‌برد بلکه موجب ارتباطی عمیق با مخاطب می‌شود و همچنین روی دیگر زندگی او به عنوان یک فرد نیکوکار و بشردوست بسیار مرا مجذوب خود کرده است.

«هاوارد» سال گذشته نیز مستند «بیتلز: هشت روز یک هفته» را درباره گروه موسیقی معروف «بیتلز» به سینما آورد که به فروش 2.9 میلیون دلاری دست یافت.

این کارگردان آمریکایی همچنین فیلم «دوزخ» را اخیرا با بازی «تام هنکس» ساخت که با بودجه 75 میلیون دلاری به فروش 220 میلیون دلار رسید._ایسنا 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر