کد خبر: 22535
A

در مراسم تودیع مدیر جدید شبکه «نسیم» چه گذشت؟

مراسم تودیع و معارفه محمد احسانی، مدیر شبکه «نسیم» برگزار شد.

در مراسم تودیع مدیر جدید شبکه «نسیم» چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مراسم تودیع ومعارفه محمد احسانی به عنوان مدیر شبکه نسیم (شنبه 13 خرداد ماه) با حضور رضا پورحسین، قائم مقام سیما و مدیر شبکه ۴ و مدیران شبکه نسیم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، رضا پورحسین، قائم مقام سیمای رسانه ملی ضمن قدردانی از تلاش‌های چندین ساله حسین کرمی(مدیر سابق شبکه نسیم،) او را فردی مخلص، فرهیخته، رسانه‌شناس و آشنا با مسائل فرهنگی و اجتماعی معرفی کرد.

او همچنین متانت موجود در طنز شبکه نسیم را ارزشمند و قابل تقدیر دانست.

در ادامه این مراسم، پور حسین ویژگی‌های شخصی و حرفه‌ای محمداحسانی را برشمرد و او را فردی قابل و شایسته برای ادامه مسیر شبکه نسیم در راه موفق قبلی خود دانست.

همچنین حسین کرمی در سخنرانی، موفقیت‌های مجموعه شبکه‌های نمایش سیما که شامل نسیم، نمایش و تماشا هستند را محصول تلاش‌های تمام همکاران خود در این شبکه‌ها عنوان کرد.

کرمی لزوم توجه و کار بیشتر در پست جدید خود در مرکز سیما فیلم را از دلایل تقاضای خود در ترک این عنوان دانست و احسانی را مدیری لایق برای تصدی عنوان مدیر این مجموعه شبکه‌ها معرفی کرد.

احسانی نیز در سخنانی، تجربه حضور در راس شبکه نسیم را یک تجربه ارزشمند برشمرد و نظم موجود در شبکه و توانمندی و توفیقات آن را که حاصل مدیریت قبلی آن دانست، ستود.

مدیر جدید شبکه نسیم، پاسداشت ذخیره هنگفت این شبکه به نقل از نظرات میرباقری، معاون سیمای رسانه ملی، را محل توجه عنوان کرد و از عزم و اراده خود برای تعالی این شبکه در کنار سرمایه‌های انسانی و فرهنگی آن سخن گفت.

در پایان این مراسم حکم مرتضی میرباقری، معاون رییس سازمان در امور سیما، به محمد احسانی به عنوان مدیر شبکه نسیم و نیز حکم انتصاب حسین کرمی به عنوان مدیر مرکز سیما فیلم توسط قائم مقام سیما به آنان داده شد.

مدیر شبکه یک سیما، مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما، مدیرطرح وبرنامه و قائم مقام شبکه تهران، مدیرکل طرح و برنامه معاونت سیما،معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری، مشاور و عضور شورای راهبردی شبکه سه، مدیرکل مطالعات وبرنامه ریزی راهبردی سازمان، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی از جمله مسوولیت‌های پیشین محمد احسانی بوده است.

_ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر