کد خبر: 22939
A

واکنش یک انجمن سینمایی به حمله‌های تروریستی تهران

رئیس انجمن کارفرمایی تهیه‌کنندگان با تاکید بر اینکه ایران و ایرانی نمی‌توانند منشأ طراحی و اجرای اقدامات تروریستی باشند، یاد شهیدان حملات تروریستی اخیر در تهران را گرامی داشت.

واکنش یک انجمن سینمایی به حمله‌های تروریستی تهران

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ،ته طائرپور ـ رئیس انجمن کارفرمایی تهیه‌کنندگان (اکت) ـ در متن پیام خود نوشته است:‌ «ایران و ایرانی نمی‌توانند منشأ طراحی و اجرای اقدامات تروریستی باشند. تروریسم، مولود نحسی است که در سرزمین‌های بی‌مرز و بی‌هویت تکفیر و کینه به دنیا آمده و خارج از جغرافیای تمدن‌ها و فرهنگ‌های صلح‌طلب، رشد کرده و تجهیز شده است.»

او ادامه داده است: «این موجود شوم، امروز خصم مشترک همه ملت‌ها و همه کشورهاست و جز با هشیاری، همسویی و همکاری همه جوامع قربانی‌داده، تضعیف و ریشه‌کن نمی‌شود. بی‌تردید مقابله با این دشمن مشترک، اولین لازمه‌اش افزایش وحدت در داخل هر جامعه است تا آحاد آن متحد و متفق، حضوری موثر در میدانی به وسعت جهان داشته باشند.»

رئیس انجمن کارفرمایی تهیه‌کنندگان (اکت)  اظهار کرده است: «با اعلام انزجار از هرگونه اقدام تروریستی در هرجای جهان، یاد شهیدان حملات تروریستی اخیر در تهران را گرامی می‌داریم و با همه داغداران این حوادث، اعلام همدردی می‌کنیم.»-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر