کد خبر: 27987
A

تغییر مکان کنسرت خواننده معروف در پی اعتراض هواداران

خواننده آلبوم «مثل مجسمه» پس از اعتراض طرفدارانش نسبت به برگزاری کنسرت در فضای باز برج میلاد، کنسرت ۲۸ شهریور خود را به سالن «همایش‌های ایرانیان» منتقل کرد.

تغییر مکان کنسرت خواننده معروف در پی اعتراض هواداران

دیده بان ایران : مهدی یراحی که پیش از این قرار بود روز بیستم شهریور در فضای باز برج میلاد روی صحنه برود، با لغو این کنسرت و تصمیمات جدید در نحوه برگزاری کنسرتش روز سه شنبه بیست و هشتم شهریور در سالن همایش‌های ایرانیان به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

این خواننده که در هفته‌های گذشته تیتراژ فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» را منتشر کرده بود، کنسرت پیش روی خود در ۲۸ شهریور را نیز به همین نام روی صحنه خواهد برد.

مهدی یراحی پیش از این درباره لغو اجرای خود در فضای باز میلاد گفته بود: «به دلیل گلایه‌های مخاطبان عزیزم نسبت به برگزاری کنسرت در فضای باز برج میلاد تصمیم به لغو اجرای بیستم شهریور گرفتیم و این موضوع را به اطلاع تهیه‌کننده محترم کنسرت هم رساندم. این تصمیم را برای احترام به خواسته‌ها و شأن مخاطبان اتخاذ کردیم چون ما همیشه به دنبال بالاترین کیفیت در کنسرت‌ها هستیم و اعتقاد دارم که این عزیزان شایسته بهترین‌ها هستند.»

سالن «همایش‌های ایرانیان» جدیدترین سالن کنسرت در تهران است که به تازگی به مجموعه تالارهای پرظرفیت اجرای کنسرت اضافه شده است.

فرزاد فرزین نخستین خواننده‌ای است که در تاریخ ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه در این سالن به اجرای کنسرت خواهد پرداخت تا سالن «همایش‌های ایرانیان» پذیرای نخستین کنسرت رسمی خود باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر