کد خبر: 28421
A

جدیدترین مصوبات شورای صنفی نمایش/ فیلم تهمینه میلانی جایگزین «بیست و یک روز بعد» شد

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» از روز چهارشنبه و عدم تغییر در تعداد روزهای طرح ویژه بلیت نیم‌بهای تمامی سینماهای کشور تا پایان هفته دفاع مقدس خبر داد.

جدیدترین مصوبات شورای صنفی نمایش/ فیلم تهمینه میلانی جایگزین «بیست و یک روز بعد» شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در خصوص مصوبات جلسه روز دوشنبه 20 شهریور شورای صنفی نمایش گفت: در این جلسه برخلاف برخی اخبار مبنی بر اعتراض سینماداران به تصمیم هفته قبل شورای صنفی، هیچ تغییری در زمان ارائه بلیت نیم بهاء صورت نگرفت و طبق تصمیم قبلی همچنان از روز 19 شهریور ماه به مناسب روز ملی سینما تا پایان هفته دفاع مقدس بمدت 20 روز، بلیت سینما تمامی سینماهای کل کشور کشور به صورت نیم بهاء عرضه می‌شود.

او افزود: همچنین در جلسه امروز مقرر شد فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمنیه میلانی در گروه کوروش به جای «بیست و یک روز بعد» از چهارشنبه 22 شهریور اکران خود را آغاز خواهند کرد. البته «ملی و راه‌های نرفته‌اش» تنها در سینمای سرگروه اکران خود را آغاز می‌کند و اکران «بیست و یک روز بعد» همچنان در سینماهای زیرگروه ادامه خواهد داشت.

فرجی ادامه داد: سقف ده هفته اکران فیلم سینمایی «اکسیدان» به پایان رسیده و روز سه شنبه آخرین روز اکران این فیلم خواهد بود و سینماهایی که تمایل به اکران این فیلم دارند تنها می‌توانند به صورت تک سئانس و با حواله شورای صنفی این کار را انجام دهند.

او در خاتمه گفت: طبق مصوبه هفته گذشته در خصوص تعیین تکلیف گروه آزاد، مقرر شد دفاتری پخشی که تمایل به اکران فیلم در گروه آزاد دارند ابتدا با 7 سینما و با مشخص کردن تاریخ اکران قرار داد امضا کنند و سپس قرارداد اکران را به شورای صنفی ارائه کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر