کد خبر: 28494
A

سرنوشت نامعلوم فیلم توقیفی عبدالرضا کاهانی

تهیه‌کننده «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» تاکید کرد مذاکرات با کمیته بازبینی فیلم‌های توقیفی انجام شده ولی نتیجه آن نهایی و مشخص نشده است.

سرنوشت نامعلوم فیلم توقیفی عبدالرضا کاهانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سعید خانی تهیه کننده «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» با اشاره به آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی به کارگردانی عبدالرضا کاهانی که مجوز اکران آن صادر نمی‌شد، گفت: چندی پیش همراه با عبدالرضا کاهانی در کمیته بازبینی فیلم هایی که در پروسه دریافت پروانه نمایش دچار مشکل بودند، حضور پیدا کردیم و در آن جلسه قرار بر این شد تا اول پنج فیلمی که مشکل آنها برطرف شده است، اکران شوند و بعد از آن برای اکران فیلم های کاهانی تصمیم گرفته شود.

او ادامه داد: طی صحبت هایی که با ما شده است، امیدی برای اکران فیلم های «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» و «وقت داریم حالا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی وجود دارد و قرار است با ایجاد اصلاحاتی شرایط اکران آنها فراهم شود.

خانی توضیح داد: اگر بتوانیم مذاکرات نهایی را با کمیته داشته باشیم چند جلسه دیگر فیلمبرداری برای فیلم «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» خواهیم داشت تا بتوانیم تغییراتی در آن ایجاد کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» چند دقیقه اصلاحیه خورده است، بیان کرد: هنوز به جمع بندی نهایی با کمیته مربوطه نرسیده ایم و فقط به ما گفتند که آمادگی اصلاح فیلم را داشته باشیم. بهتر است بگوییم کمیته رسما هیچ اعلامی درباره چگونگی تغییر در این فیلم نکرده است.

سعید خانی در پایان گفت: هرزمان که شرایط اکران این فیلم فراهم شود، آن را اکران می کنیم. معتقدم یک فیلم نباید خیلی کهنه شود و هر زمان که پروانه نمایش بگیریم آماده اکران می شویم، البته اگر شرایط اکران در زمان صدور پروانه نمایش خوب نباشد، اکران به سال بعد موکول می شود.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر