کد خبر: 29564
A

حمله کیهان به معتمدآریا و کارگردان «عصبانی نیستم»: ثابت شد هدف، حمایت از اسرائیل بوده!

سه سینماگری که در جشنواره تجزیه‌طلب‌های مورد حمایت رژیم صهیونیستی حضور یافتند، بیش از هر چیزی موجب آبروریزی جریانی شدند که طی سال‌های اخیر از آن حمایت می‌کردند.

حمله کیهان به معتمدآریا و کارگردان «عصبانی نیستم»: ثابت شد هدف، حمایت از اسرائیل بوده!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پس از رضا درمیشیان که داوری جشنواره سلیمانیه کردستان عراق را پذیرفت، فاطمه معتمد آریا و کامبوزیا پرتوی نیز در مراسم افتتاحیه این جشنواره حضور یافتند. سه سینماگری که پیش از این نیز سابقه حمایت از کودتای مشترک آمریکا، انگلیس و اسرائیل علیه ایران در سال 88 را نیز در کارنامه خود ثبت کرده بودند.

رضا درمیشیان درحمایت از فتنه سال 88 فیلم ساخته بود، کامبوزیا پرتوی سابقه همکاری با ج -پ که برای نهادهای غربی پادویی می‌کند را دارد و معتمد آریا نیز در کارنامه‌اش حمایت از فتنه وجود دارد. این سه، این بار نیز در کنار جریانی قرار گرفتند که به طور رسمی و آشکار مورد حمایت رژیم صهیونیستی است. البته چنین اقدامی نه آسیبی به کشورمان می‌زند و نه کمکی به تجزیه‌طلب‌ها می‌کند، اما خودنمایی این سه سینماگر در چنین محفلی، باز هم هویت جریان کودتایی سال 88 را لو داد.

همکاری این سینماگران با جشنواره‌ای که برگزار کنندگان آن، این روزها با پرچم اسرائیل می‌رقصند، نشان می‌دهد شعارهای جریان مورد حمایت آنها در حمایت از اسرائیل در روز قدس سال 88 نه یک شعار، بلکه یک هدف بوده است!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر