کد خبر: 39810
A

شوخی بازیگران چهارراه استانبول با گبرلو

در نشست خبری «چهارراه استانبول»، دو بازیگر این فیلم با محمود گبرلو، مجری نشست‌های جشنواره شوخی کردند.

شوخی بازیگران چهارراه استانبول با گبرلو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ نشست خبری فیلم «چهارراه استانبول» با حضور مصطفی کیایی (کارگردان) و  رعنا آزادی‌ور، ماهور الوند، سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل،  بهرام رادان و محسن کیایی (بازیگران) عصر امروز (یک‌شنبه 15 بهمن) در پردیس ملت برگزار شد.

محمود گبرلو، مجری نشست‌های جشنواره سی‌و‌ششم هنگام گپ و گفت ابتدایی با عوامل فیلم «چهارراه استانبول» به بازی درخشان مهدی پاکدل در این فیلم اشاره کرد که این صحبت واکنش محسن کیایی را به همراه داشت که به شوخی گفت: «چرا از بازی درخشان من تعریف نکردید؟ خب سیمرغ بهترین بازیگر از همین حالا مشخص شد.»

رعنا آزادی‌ور هم در همان ابتدای نشست با کنایه به گبرلو گفت شما هیچ وقت اسم‌ها را درست نمی‌گویید، فکر می‌کنم چون خیلی کم فیلم می‌بینید اسم‌ها خاطرتان نمی‌ماند‌.

در ادامه، مصطفی کیایی درباره نسبت فیلم «چهارراه استانبول» به حادثه پلاسکو گفت: «این فیلم درباره آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو نیست. من یک قصه‌ای داشتم و درامی طراحی کردم که در یک جاهایی به ماجرای پلاسکو گره می‌خورد و نقطه عطف ماجرا می‌شود. فیلم‌های زیادی مثل فیلم من ساخته شده است که بر اساس اتفاقات واقعی مثل حادثه۱۱ سپتامبر و یا غرق شدن تایتانیک شکل گرفته‌اند. در این فیلم هر جا که نیاز قصه بود، به حادثه پلاسکو ورود پیدا کردیم.»

این کارگردان در باره شرایط و هزینه های ساخت «چهارراه استانبول» توضیح داد: «حتی اگر سال‌های سال هم می‌گذشت کسی سراغ چنین فیلمی با این داستان نمی‌رفت، چون قطعا کسی حاضر نمی‌شد این همه هزینه کند. من در این فیلم سه میلیارد تومان از جیب خودم هزینه کردم. البته می‌شد با مشارکت ارگان‌های دولتی هم این کار را ساخت که البته چنین کمک‌هایی شامل فیلم‌های از ما بهترون است.»

مصطفی کیایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی مبنی بر تحریف داستان پلاسکو در این فیلم گفت: «اگر فیلم را کامل و با دقت بببنید، متوجه خواهید شد که اصلا تحریفی صورت نگرفته و داستان دقیقا همان چیزی است که اتفاق افتاده.»/خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر