کد خبر: 39850
A

جعفرپور: کمیسیون فرهنگی مجلس به موضوع فروش بیش از حد بلیط جشنواره فیلم فجر به ارگان‌ها ورود می‌کند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد کمیسیون متبوعش به موضوع فروش بیش از حد بلیط جشنواره فیلم فجر به ارگان‌ها ورود می‌کند و از وزارت فرهنگ گزارشی در این زمینه خواهد خواست.

جعفرپور: کمیسیون فرهنگی مجلس به موضوع فروش بیش از حد بلیط جشنواره فیلم فجر به ارگان‌ها ورود می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ جمشید جعفرپور در گفت‌وگویی با اشاره به اعتراض برخی هنرمندان به نحوه توزیع بلیط‌های جشنواره فجر، گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس با توجه به اعتراض برخی هنرمندان در زمینه فروش بلیط، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه گزارش می‎خواهد تا مشخص شود چه تعداد بلیط به نهادها و دستگاه‌های خاص داده شده و چه تعداد بلیط فروخته شده است.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا بلیط‌های فروخته نشده و اهدایی به مقامات، نهادها و دستگاه‌های خاص در نتیجه آرای مردمی که در جشنواره فیلم فجر این جایزه بسیار اهمیت دارد، تأثیرگذار است، افزود: چنانچه نسبت نامتعارفی بین فروش بلیط و بلیط‌های اهدایی وجود داشته باشد، دبیر جشنواره فجر باید در این زمینه توضیح دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی فرهنگی مجلس ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اینکه هنوز جشنواره به پایان نرسیده نمی‌توان قضاوت درستی از نحوه توزیع بلیط فروشی داشت و ممکن است برخی از این اعتراضات خلاف واقع و برای تأثیرگذاری روی فضای جشنواره باشد./  خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر