کد خبر: 39910
A

رئیس سازمان سینمایی: اطمینان می‌دهم هیچکس جز داوران در مورد فیلم‌ها نظر نخواهد داد

محمدمهدی حیدریان گفت: مطمئن باشید آرای مردمی امسال به هیچ وجه مهندسی نشده و سالم است. من اطمینان می دهم که مطلقاً به جز داوران هیچکس بر آثار حاضر جشنواره فیلم فجر نظارت نخواهد داشت و هیچگونه شائبه ای در این مورد را کاملاً رد می کنم.

رئیس سازمان سینمایی: اطمینان می‌دهم هیچکس جز داوران در مورد فیلم‌ها نظر نخواهد داد

دیده بان ایران- محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی درخصوص نقدهای وارد بر  چگونگی انتخاب بهترین فیلم مردمی جشنواره فیلم فجر گفت: همواره نقدهایی بر نوع و شیوه انتخاب آثار آرای مردمی وجود داشته و خواهد داشت. 

وی در همین راستا ادامه داد: سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردمی، سیمرغ بسیار مهمی است و به همین دلیل باید برای انتخاب آن دقت بسیار زیادی به خرج داد. رویکرد فعلی از نظر من رویکرد درست و سالمی است.

 

این مسئول سینمایی درباره برخی مشکلات بوجود آمده و اعتراضات نسبت به آرای مردمی جشنواره فیلم فجر ادامه داد: اختلالاتی در نوع و چگونگی انتخاب آثار به وجود آمده و گزارش شده و ما به دقت در حال بررسی این اختلالات هستیم و قول می دهیم به مانند مشکلاتی که در ابتدا در برگزاری جشنواره وجود داشت و رفع شد این مشکلات نیز به زودی بر طرف شود. 

وی انتخاب فیلم مردمی جشنواره فیلم فجر را عادلانه خواند و تاکید کرد: من فکر می کنم روش فعلی در انتخاب آثار مردمی کاملاً سالم و عادلانه تر از سالهای گذشته اتفاق خواهد افتاد. من بررسی های بسیاری انجام دادم. مطمئن باشید آرای مردمی امسال مهندسی نشده و سالم است.

 

رئیس سازمان سینمایی در همین راستا ادامه داد: من اطمینان می دهم که مطلقاً به جز داوران هیچکس بر آثار حاضر جشنواره فیلم فجر نظارت نخواهد داشت و هر گونه شائبه ای در این مورد را کاملاً رد می کنم و مطمئن باشید آثار برگزیده کاملاً براساس نظر داوران است.

حیدریان درباره اکران فیلم‌های جشنواره در اکران عموم خاطرنشان کرد: بدون شک فیلم هایی که در جشنواره فیلم فجر مجوز گرفته و اکران شده اند در اکران عموم هم بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه خواهند داد. /میزان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر