کد خبر: 40746
A

آخرین خبر از وضعیت کارگردان «دلیران تنگستان» در بیمارستان

محمد ولیزاده روزنامه‌نگار و دوست همایون شهنواز درباره وضعیت این کارگردان بیان کرد که وضعیت عمومی او خوب است و روحیه خوبی دارد.

آخرین خبر از وضعیت کارگردان «دلیران تنگستان» در بیمارستان

دیده بان ایران: محمد ولیزاده، روزنامه نگار و دوست همایون شهنواز، کارگردان سریال تلویزیونی «دلیران تنگستان» با اشاره به وضعیت این کارگردان که روز پنجم اسفند در منزل خود دچار سوختگی شد گفت: «متاسفانه همایون شهنواز به دلیل اینکه در منزل تنها بود و کسی نتوانست به او کمک کند دچار ۸۰ درصد سوختگی شد و شاید اگر کسی آن زمان در آن خانه می‌بود، شدت سوختگی او کمتر می‌شد.»

او ادامه داد: «طی این چند روز محمدجواد حق شناس عضو شورای شهر که با شهنواز هم دوستی دارد، پیگیر کارهای وی بود. همچنین امروز قاسم جان بابایی، معاون وزیر بهداشت به دیدارش آمد تا جویای روند درمانی وی باشد.»

ولیزاده درباره آخرین وضعیت وی بعد از سوختگی عنوان کرد: «شهنواز هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مطهری بستری است و به دلیل روند درمانی کمتر می‌تواند ملاقات عمومی داشته باشد. امروز صبح  دهم اسفند پزشکان وی را پانسمان کردند و وضعیت درمانی وی بهتر است.»

او در پایان درباره وضعیت روحی کارگردان «دلیران تنگستان» اظهار کرد: «خوشبختانه شهنواز از روحیه خوبی برخوردار است و وضعیت عمومی او بهتر است اما فعلا باید همچنان بستری باشد تا روز دوشنبه چهاردهم اسفند یک عمل جراحی روی او انجام شود.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر