کد خبر: 41795
A

شهریاری: ابراهیم تاتلیسس می‌تواند توریسم تبریز را به شدت گسترش دهد

رحیم شهریاری می‌گوید خبر آمدن ابراهیم تاتلیسس به ایران دروغ سیزده بود، اما امیدوار است به وقوع بپیوندد.

شهریاری: ابراهیم تاتلیسس می‌تواند توریسم تبریز را به شدت گسترش دهد

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از خبرآنلاین، خواننده پاپ آذربایجانی از برگزاری جدیدترین کنسرت خود با آثار جدید در برج میلاد خبر داد.

رحیم شهریاری که اسفند 96 در برج میلاد تهران روی صحنه رفت، 19 اردیبهشت بار دیگر میزبان دوستداران موسیقی پاپ آذربایجانی در پایتخت خواهد بود.

شهریاری درباره جدیدترین اجرای زنده خود و برنامه‌ریزی‌هایش برای این کنسرت توضیح داد: «همواره سعی کرده‌ام کنسرت‌هایم شادترین و پرانرژی‌ترین اجراها باشد. در کنسرت قبلی واکنش‌ها طوری بود که خیلی زود تصمیم به تمدید این برنامه گرفتم و هم اکنون با آثار جدید به استقبال دوستداران موسیقی آذربایجانی خواهم رفت.»

شهریاری درباره زمان انتشار آلبوم جدید خود نیز گفت: «مراحل آماده‌سازی آلبوم جدید تقریبا تمام شده و به زودی آن را روانه بازار موسیقی خواهیم کرد.»

این خواننده همچنین درباره حواشی یکی از پست‌های صفحه شخصی‌اش که در آن از حضور ابراهیم تاتلیسس (Ibrahim Tatlıses)  در ایران خبر داده بود نیز گفت: «چون دیدم صدای سحرآمیز ابراهیم تاتلیسس از رسانه ملی پخش شد، روز سیزدهم فروردین تصمیم گرفتم این موضوع را به عنوان دروغ سیزده مطرح کنم تا شاید به زودی به واقعیت بپیوندد! من همیشه موافق حضور چهره‌های بزرگ در ایران بوده و هستم و قطعا حضور ابراهیم تاتلیسس می‌تواند صنعت توریست تبریز را به شدت گسترش دهد.»

کنسرت 19 اردیبهشتِ رحیم شهریاری به همت موسسه کامیاب بهاران، به تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس برگزار خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر