کد خبر: 43233
A

جوابیه مدیر مسئول خبرگزاری رضوی به دیده بان ایران / بودجه سالانه ما 350 میلیون تومان است

در پی درج خبری تحت عنوان خبرگزاری با بودجه 8 میلیاردی... به استحضار می رساند بودجه اعلام شده، کل بودجه بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) است که صدها جشنواره و همایش پژوهشی و برنامه آموزشی در زمینه ی گسترش فرهنگ و سبک زندگی رضوی برگزار می کند و بودجه خبرگزاری رضوی که یکی از موسسات وابسته به این بنیاد است کمتر از 4 درصد کل بودجه بنیاد می باشد. بدین معنا که بودجه سالانه خبرگزاری رضوی 350 میلیون تومان است

جوابیه مدیر مسئول خبرگزاری رضوی به دیده بان ایران / بودجه سالانه ما 350 میلیون تومان است
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ روز گذشته دیده بان ایران در گزارشی مدعی شد ؛ موسسه رضوی  بودجه 8 میلیاردی دریافت کرده است ( اینجا ) خبرگزاری رضوی در واکنش  به این گزارش دیده بان ایران جوابیه ای خطاب به مدیر مسئول پایگاه خبری ارائه کرد: 
 
دیده بان ایران به رسم امانت عینا" این جوابیه را منتشر می کند: 
 
بسمه تعالی
جناب آقای سیف 
مدیر مسئول محترم سایت خبری دیده بان ایران
با اهداء سلام 
در پی درج خبری تحت عنوان خبرگزاری با بودجه 8 میلیاردی... به استحضار می رساند بودجه اعلام شده، کل بودجه بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) است که صدها جشنواره و همایش پژوهشی و برنامه آموزشی در زمینه ی گسترش فرهنگ و سبک زندگی رضوی برگزار می کند و بودجه خبرگزاری رضوی که یکی از موسسات وابسته به این بنیاد است کمتر از 4 درصد کل بودجه بنیاد می باشد. بدین معنا که بودجه سالانه خبرگزاری رضوی 350 میلیون تومان است که میزان اعتبار ماهانه آن کمتر از 30 میلیون تومان می باشد. 
خواهشمند است ضمن تکذیب و اصلاح خبر فوق در خصوص نقل اخبار به ویژه از منابع مشکوک دقت بیشتری مبذول فرمایید.
سیدجلال فیاضی
مدیر مسئول خبرگزاری رضوی،

000000

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر