کد خبر: 44563
A

مهناز افشار و پرویز پرستویی چندبار تاکنون به افطاری رئیس جمهور رفته‌اند؟ و امسال به چه دلیلی نمی‌روند؟

هرساله چهره‌های سرشناسی در این ضیافت شرکت می‌کنند و البته برخی چهره‌ها هم شرکت نمی‌کنند که در این میان هنرمندان هم مستثنی نبوده‌اند.بازیگرانی همچون مهناز افشار و پرویز پرستویی، امسال به نوعی بیانیه دادند که به دلیل همسویی با آلام و دردهای جامعه، شرکت نمی‌کنند و بعضا انتظاراتی عجیب را از روحانی خواستار شدند. اما هردو بازیگر مذکور در سال‌های گذشته نیز به ضیافت افطار رئیس جمهور دعوت می‌شدند ولی هیچگاه شرکت نکرده‌اند. حال سوال اینجاست که امسال چه شده است که به فکر جنجال رسانه‌ای و تحریم افطاری که هیچوقت تا حالا نرفتند، افتاده‌اند؟!

مهناز افشار و پرویز پرستویی چندبار تاکنون به افطاری رئیس جمهور رفته‌اند؟ و امسال به چه دلیلی نمی‌روند؟
دیده بان ایران : از سال ۹۳ تا ۹۷، این پنجمین سال است که روحانی اصناف و‌ اقشار مختلف من جمله ایتام و کودکان بی‌سرپرست، جوانان، نخبگان، فرهنگیان و هنرمندان، اهالی رسانه، اساتید و دانشگاهیان، ورزشکاران، اعضای دولت، فعالان اقتصادی، خانواده شهدا و.... را به افطار دعوت می‌کند.

 

هرساله چهره‌های سرشناسی در این ضیافت شرکت می‌کنند و البته برخی چهره‌ها هم شرکت نمی‌کنند که در این میان هنرمندان هم مستثنی نبوده‌اند.

 

بازیگرانی همچون مهناز افشار و پرویز پرستویی، امسال به نوعی بیانیه دادند که به دلیل همسویی با آلام و دردهای جامعه، شرکت نمی‌کنند و بعضا انتظاراتی عجیب را از روحانی خواستار شدند. اما هردو بازیگر مذکور در سال‌های گذشته نیز به ضیافت افطار رئیس جمهور دعوت می‌شدند ولی هیچگاه شرکت نکرده‌اند. حال سوال اینجاست که امسال چه شده است که به فکر جنجال رسانه‌ای و تحریم افطاری که هیچوقت تا حالا نرفتند، افتاده‌اند؟!

 

به‌راستی این افراد چقدر از دستمزدهای نجومی خود را به اقشار ضعیف جامعه اختصاص داده و به چه میزان از وسایل رفاهیِ تجملاتی خود چون خودروهای لوکس، لباس‌های مارک‌دار، تفریحات پرهزینه داخلی و خارجی، جشن‌ها و مهمانی‌های اشرافی و مانند آن، صرف نظر کرده و برای کمک به نیازمندان، قدم موثری برداشته‌اند؟!

 

آری، ژست مردمی بودن و پز دردمندی کار آسانی است، ولی در عمل، عرصه سخت است و فرار بهتر از قرار. صد البته که موج سواری بر جنجال رسانه‌ها، بی‌هزینه و در عین حال پر سر و صداست و قهراً می‌توان خود را از این منظر مردمی جلوه نمود و محبوبیت بیشتری کسب کرد.

 

و باید به این هنرمندان محترم یادآوری کرد که هزینه افطاری‌های رئیس جمهور توسط سازمان‌های مردم‌نهاد تأمین می‌شود و نه بودجه دولتی. حال اعتراض شما دقیقا به چیست؟

 

 برگرفته از نوشته علیرضا بروجردی و چندتن از هنرمندان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر