کد خبر: 46328
A

شاخ های اینستاگرام وارد تبلیغات سینمایی شدند؟/ واکنش تهیه کننده به تبلیغ فیلمش در اینستاگرام وحید خزایی

جریان تبلیغ در صفحه آن فعال اینستاگرامی از طرف دفتر ما نبوده و شاید ایشان به انگیزه دیگری دست به حمایت از فیلم ما زده‌اند. احتمالا حق با او باشد و خزایی پاسخ سکانسی از فیلم را داده باشد که یکی از کاراکترهای فیلم از تکیه کلام همیشگی او استفاده می‌کند.

شاخ های اینستاگرام وارد تبلیغات سینمایی شدند؟/ واکنش تهیه کننده به تبلیغ فیلمش در اینستاگرام وحید خزایی

به گزارش دیده بان ایران؛ شهروند نوشت: چند روز پیش در فضای مجازی، در صفحه اینستاگرامی وحید خزایی که برای ایرانی جماعت از سرشناس‌ترین چهره‌های اینستاگرام است، کلیپی پخش شد که وحیدخان فیلم دشمن‌زن، جدیدترین تولید حسین فرحبخش را تبلیغ می‌کرد. این پست آغاز یک جنجال رسانه‌ای شد که در ادامه راه، پای عدد و رقم‌های عجیب‌وغریبی را نیز وسط کشید.

خیلی زود با چهار رقمه شدن تعداد مخاطبان پست خزایی، شایع شد که فرحبخش رو به اینستاگرام آورده و به دلیل فضای بسته و ارقام درخواستی باورنکردنی صداوسیما استراتژی تبلیغاتش را روی فضای مجازی بنا کرده است. اتفاقی که اگرچه امروز که سینما دوباره به دوران رکود بازگشته، نه غلط است و نه بی‌منطق؛ اما نکته در این بود که صفحات به اصطلاح شاخ‌های اینستا هم برای خود عدد و رقم‌های عجیب وغریبی در حد پستی بالاتر از پنج‌شش‌میلیون تومان، مطالبه می‌کنند و بنابراین حداقل در مورد فیلم دشمن‌زن نمی‌شد این را دلیل تبلیغ فیلم دانست.

حسین فرحبخش هم همین را به «شهروند» می‌گوید: جریان تبلیغ در صفحه آن فعال اینستاگرامی از طرف دفتر ما نبوده و شاید ایشان به انگیزه دیگری دست به حمایت از فیلم ما زده‌اند. احتمالا حق با او باشد و خزایی پاسخ سکانسی از فیلم را داده باشد که یکی از کاراکترهای فیلم از تکیه کلام همیشگی او استفاده می‌کند.

بااین‌که به نظر می‌رسد سینما برخلاف صنایع و حرفه‌های دیگر کمتر از امکان تبلیغاتی فضای مجازی سود برده، اما حسین فرحبخش می‌گوید که در شرکتشان این راه را آزموده‌اند: در چند فیلم از این فضا اقدام کردیم، اما نتیجه‌ای که مدنظرمان بود حاصل نشد. الان دیگر خودمان یک رسانه داریم و فقط از آن برای معرفی استفاده می‌کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر