کد خبر: 46613
A

انصاریان: عادل کیه، الان همه می‌گن من!/ سورپرایزهای ویژه برای «سخن بزرگان» دارم!

علی انصاریان این روزها با جام جهانی بدل به یک ستاره محبوب شده است.

انصاریان: عادل کیه، الان همه می‌گن من!/ سورپرایزهای ویژه برای «سخن بزرگان» دارم!

به گزارش دیده بان ایران؛ علی انصاریان بعد از مدت ها حضور در فیلم های نمایش خانگی، سرانجام توانسته در مدیوم تصویر هم موفق باشد. البته نه برای هنرپیشگی که برای اجرا. او در برنامه زابیواکای شبکه آیو خوش درخشیده و ستاره شده است. خودش در این باره می گوید این همان فرصتی است که همیشه دنبالش بوده است. علی انصاریان حسابی با حضورش در زابی واکا خوشحال است و می گوید: «راستش خیلی دنبال چنین فرصتی بودم. فکر می کنم نیاز به یک آنی داشتم که کارم بگیرد و دیده شود. این همه فیلم بازی کردم اما این زابی‌واکا خیلی اتفاقی توانست بیشتر از تمام آن کارهای قبلی ام دیده شود. یک پیشنهاد یک‌دفعه ای بود. رفتیم و همه چیز هم اتفاقی شد. حرفم را زدم و شکر خدا گرفت و ادامه اش دادم. الان واقعا هیچ کدام از مسئولان برنامه نمی دانند روی آنتن چه می خواهم بگویم. بالای ۱۰۰ تا تذکر گرفتیم اما شکر خدا مردم خیلی خوش‌شان آمده است!»

او درباره اینکه در حضور فردوسی پور دیده شدن کارش خیلی اهمیت دارد هم با خنده گفت: «عادل کیه، الان همه می گویند علی انصاریان! البته شوخی کردم ولی خدا را شکر که بالاخره آن اتفاقی که منتظرش بودم برایم افتاد!»

او درباره شب های بعد هم گفت: «فعلا که دارم می گویم. تا زمانی هم که این سخن بزرگان را در هر قسمت می گویم، اصلا کسی نمی داند چه می خواهم بگویم و واقعا برای همه سورپرایز است. البته بنده های خدا تذکرهای زیادی برای این آیتم گرفتند اما فعلا که داریم کارمان را ادامه می دهیم. برای شب های بعد هم چند تا سورپرایز ویژه دارم. حالا صدایش در می اید و متوجه می شوید!»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر