کد خبر: 48518
A

واکنش کیهان به اعتراض داروغه‌زاده/ چرا لیلا حاتمی خودش تکذیب نمی‌کند؟

مسئول اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در مقام وکیل مدافع بازیگری که برای کسب جایزه از جشنواره‌های خارجی از اغتشاشگران حمایت کرده بود درآمد!

واکنش کیهان به اعتراض داروغه‌زاده/ چرا لیلا حاتمی خودش تکذیب نمی‌کند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از انتقاد روزنامه کیهان از لیلا حاتمی، ابراهیم داروغه‌زاده، از مدیران دولتی سینما در صفحه شخصی خودش خطاب به کیهان نوشت که؛ «ایشان یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران هستند!» وی همچنین نوشته که حاتمی بارها گفته که صفحه‌ای در فضای مجازی ندارد، اما جای سؤال است که چرا خود لیلا حاتمی چنین مطلبی را تکذیب نکرده و به افرادی که از زبان وی در فضای مجازی، علیه نظام سخن‌پراکنی می‌کنند اعتراضی نمی‌کند؟

اما مسئله مهم‌تر این است که گویا مدیر محترم نظارت و ارزشیابی سینمایی فراموش کرده که لیلا حاتمی سال گذشته در جشنواره فیلم برلین و در میان بیگانگان علیه کشور خود سخن گفته بود و به حمایت از اغتشاشگران پرداخته بود تا بلکه از این طریق بتواند دل مسئولان ضدایرانی جشنواره برلین را به دست آورد و جایزه‌ای بگیرد. با توجه به سخنان دوشنبه شب رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه اغتشاشات دی ماه سال 96 موجب افزایش تحریم‌ها شده بود، از این مدیر دولتی عجیب است که این چنین به دفاع از حاتمی بپردازد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر