کد خبر: 49356
A

سانسور پوستر یک نمایش تئاتر در مشهد! / عکس

پوستر نمایش «لیلا و چند مسافر»، کار محمد رحمانیان که در تهران اجرایی موفق را پشت سرگذاشت، برای به صحنه رفتن در مشهد، دچار ممیزی‎های چندباره شده است.

سانسور پوستر یک نمایش تئاتر در مشهد! / عکس

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ، نمایش ««لیلا و چند مسافر» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان که قرار است از سوم تا ششم شهریور در سالن موسسه همدم مشهد روی صحنه برود، در تبلیغات محیطی خود در این شهر دچار مشکلاتی شده است.

از جمله پوستر موسیقی- نمایش «لیلا و چند مسافر» تا کنون در مشهد دوبار تغییر کرده است تا اجرایش دچار مشکل نشود. نخست واژه موسیقی که در مشهد حساسیت برانگیز است از روی پوستر حذف شده و نام نمایش هم به «چند مسافر» تغییر کرده است. در ادامه هم تصویرهای بازیگران زن و رضا یزدانی (خواننده) از روی پوستر نمایش قیچی شده‌اند.

این ممیزی‌ها در حالی روی پوستر این نمایش صورت گرفته است که مضمون و موضوع آن به دفاع مقدس و زیارت امام رضا (ع) مربوط است؛ بخش اول این اثر اجرایی با عنوان «لیلا»، روایت عاشقانه یک جانباز شیمیایی و مدرس موسیقی است و قسمت دوم با عنوان «چند مسافر»، نمایشی است با پنج شخصیت که روایت خود از مواجهه با امام‌رضا(ع) و حرمش را نقل می‌کنند.

سانسور پوستر نمایش «لیلا و چند مسافر» در مشهد

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر