کد خبر: 58851
A

پاسخ بازیگر بچه مهندس به انتقادات برای تبلیغ ازدواج در سن کم

سیاوش چراغی‌پور (بازیگر نقش لاهونی در سریال «بچه مهندس») به انتقادهایی که اخیرا نسبت به موضوع این سریال صورت گرفته، پاسخ داد.

پاسخ بازیگر بچه مهندس به انتقادات برای تبلیغ ازدواج در سن کم

به گزارش دیده بان ایران؛ چراغی‌پور به ساخته شدن فصل سوم «بچه مهندس» اشاره و عنوان کرد: آن‌طور که می‌دانم فصل سوم این سریال هم ساخته خواهد شد و الان گروه در مرحله پیش تولید هستند. مقطع زمانی سریال در فصل سوم مربوط به ۱۰ سال بعد است و من و مانی رحمانی قطعاً حضور نخواهیم داشت.

این بازیگر که همراه با مانی رحمانی شب گذشته مهمان شب‌گشت بودند، در پاسخ به سوال طنز محمد سلوکی که پرسیده بود گریم کبودی زیر چشم مریم کاویانی حرفه‌ای‌تر بود یا گریم رضا کیانیان در «مختارنامه» گفت: باور کنید که ما نتیجه این گریم را قبل از پخش دیده بودیم و اصلاً آن چیزی نبود که روی آنتن رفت، گویا در مرحله اصلاح رنگ در شبکه این اتفاق افتاد و به هیچ عنوان تقصیر گریمور نبوده است.

شیطنت های صورت گرفته در بچه مهندس بی رحمانه است

او همچنین ادامه داد: درباره بعضی موضوعات شیطنت‌هایی صورت گرفته که خیلی نظر بی‌رحمانه‌ای است؛ مثلاً گفتند که این سریال دارد ترویج عشق بین نوجوانان و ازدواج در سن پایین می‌کند در حالی که اصلاً این هدف نویسنده نبود. همان‌طور که همه ما چالش‌های عاطفی در دوران نوجوانی احتمالاً برایمان پیش آمده که گذرا و بدون عمق بوده در این سریال هم به درستی به آن اشاره می‌شود. اما بزرگترهای این بچه‌ها همگی ناراضی هستند و سد اینها شده‌اند و مخالف هستند و همین نشان می‌دهد که قرار نیست چیزی تبلیغ شود.

بچه مهندس امید و آرزو را زنده می کند

چراغی پور تاکید کرد: «بچه مهندس» کاملاً قصد دارد امید، آرزو و رؤیا را زنده کند و به مخاطب حال خوب بدهد و امیدوارم این نتیجه‌گیری‌ها و حرف‌های مغرضانه فقط خستگی را به تن گروه نگذارد.

مانی رحمانی هم با گله به مدیران از همه صاحبان آثار خواست که در حوزه تولید بیشتر به نوجوانان اهمیت دهند و در این حوزه بیشتر فیلم و سریال بسازند.

او همچنین گفت هدف بلندمدتش حضور در سینمای هالیوود و آرزویش گرفتن جایزه اسکار است.

شب‌گشت با اجرای محمد سلوکی، کارگردانی محمدرضا رضائیان و تهیه‌کنندگی حمید مراوندی یکشنبه تا چهارشنبه حوالی ۲۳:۳۰ از شبکه دو روی آنتن می‌رود./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر