کد خبر: 59307
A

«چرخ» در بین منتخبان جشنواره پنجمِ جام جم

مجله علمی «چرخ» به عنوان برنامه برگزیده شبکه چهار سیما برای حضور در پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم معرفی شد.

«چرخ» در بین منتخبان جشنواره  پنجمِ جام جم
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ روابط عمومی شبکه چهار سیما برنامه ترکیبی - علمی «چرخ» به جشنواره پنجم جام جم راه پیدا کرد. این گزارش حاکی است برنامه «چرخ» با معرفی از سوی هیئت انتخاب شبکه چهار سیما به عنوان یکی ازهای  برنامه شاخص ِ این شبکه معرفی شد تا در پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم حضور یابد. 
گفتنی است چهارده شبکه سیمای جمهوری اسلامی ایران، برنامه های خود را از شهریور ماه سال گذشته تا دی ماه امسال به کمیسیون انتخاب معرفی کردند تا برنامه های ترکیبی آنها  مورد بازبینی این کمیسیون قرار بگیرد. بعد از بررسی اولیه، نام برنامه علمی- ترکیبی «چرخ» نیز به عنوان منتخبان شبکه چهار سیما اعلام شد. شایان ذکر است این برنامه جزو پربیننده ترین برنامه های ترکیبیِ شبکه چهار سیما دسته بندی شده است. 
مجله علمی - ترکیبی «چرخ» به تهیه کنندگی الهه بهبودی و با سردبیری محمد جباری تولید می شود و به صورت هفتگی در شب های شنبه از شبکه چهار سیما پخش می شود. اجرای این برنامه را محمدرضا مقدسیان و حسین فروتن به عهده دارند. این برنامه ترکیبی از بخش های مختلف و جذابی همچون «صندلی علم سنج»، «اتاق دانشمند»، « هفت خبر» و «علم به زبان ساده» تشکیل شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر