کد خبر: 61423
A

رویداد قصه گوییِ «اگر بازار می بودم» در دانشگاه ملی استانبول برگزار می شود

مردم ایران و ترکیه داستان هایشان را از اقتصاد و بازار در ویدیوهای ۱۵ ثانیه ای از طریق صفحه ی اینستاگرامشان با یکدیگر‌ به اشتراک خواهند گذاشت. طبق طراحی «نفیسه لاله»، دانشجوی دکترای سینما در دانشگاه استانبول؛ ۲۴ عکس به عکاسی رضاپورکاظمی قصه های مینیمال دو کلمه ای از بازار بزرگ استانبول و تبریز بازگو خواهند کرد و در ادامه سه ویدئو آرت، از شقایق کامیار؛ عکاس ایرانی / حالیل اُذِر؛ فیلمساز ترکیه ای و نفیسه لاله؛ نویسنده و کارگردان ایرانی به جریان سازی این روایت خواهد پرداخت. آیین گشایش روز ۲۲ مارچ، مصادف با دوم فروردین ساعت ۱۳ در دانشگاه استانبول برگزار خواهد شد و شش شبانه روز ادامه خواهد داشت. طی برپایی این رویداد علاقمندان می توانند از طریق صفحه ی اینستاگرامشان و از طریق هشتگ #اگر_بازار_میبودم ویدیوهای خود را با این ایونت به اشتراک بگذارند ودر پایان روز ششم به تماشای قصه های دو ملت از این مفهوم بنشینند.

رویداد قصه گوییِ «اگر بازار می بودم» در دانشگاه ملی استانبول برگزار می شود
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ مردم ایران و ترکیه داستان هایشان را از اقتصاد و بازار در ویدیوهای ۱۵ ثانیه ای از طریق صفحه ی اینستاگرامشان با یکدیگر‌ به اشتراک خواهند گذاشت.
 
طبق طراحی  «نفیسه لاله»، دانشجوی دکترای سینما در دانشگاه استانبول؛ ۲۴ عکس به عکاسی رضاپورکاظمی قصه های مینیمال دو کلمه ای از بازار بزرگ استانبول و تبریز بازگو خواهند کرد و در ادامه سه ویدئو آرت، از شقایق کامیار؛ عکاس ایرانی / حالیل اُذِر؛ فیلمساز ترکیه ای و نفیسه لاله؛ نویسنده و کارگردان ایرانی به جریان سازی این روایت خواهد پرداخت.

 

آیین گشایش روز ۲۲ مارچ، مصادف با دوم فروردین ساعت ۱۳ در دانشگاه استانبول برگزار خواهد شد و شش شبانه روز ادامه خواهد داشت. طی برپایی این رویداد علاقمندان می توانند از طریق صفحه ی اینستاگرامشان و از طریق هشتگ #اگر_بازار_میبودم ویدیوهای خود را با این ایونت به اشتراک بگذارند ودر پایان روز ششم به تماشای قصه های دو ملت از این مفهوم بنشینند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دیدن لحظه به لحظه ی ایونت می توانید صفحه ی مربوطه را دراینستاگرام دنبال کنید .


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر