کد خبر: 62170
A

رئیس سازمان صداوسیما مدیر شبکه نسیم را توبیخ کرد

در پی بی‌توجهی شبکه «نسیم» به محتوای برنامه اخیر «دورهمی» و بیان مطالب غیرمنصفانه در خصوص تلاش‌های مسئولان در حادثه سیل طی نوروز 98، رئیس سازمان صدا وسیما مدیرشبکه نسیم را توبیخ کرد.

رئیس سازمان صداوسیما مدیر شبکه نسیم را توبیخ کرد

به گزارش دیده بان ایران، علی عسکری در نامه ای به معاون سیمای سازمان صداوسیما با ابراز تاسف از پخش این برنامه در شرایطی که مردم نیازمند امیدآفرینی هستند، تصریح کرد: علاوه بر توبیخ مدیر شبکه نسیم، باید سایرمسئولان شبکه که دراین موضوع قصور و کوتاهی داشته اند برای برخورد قانونی لازم به هیات تخلفات سازمان معرفی شوند.
رئیس سازمان صدا وسیما با بیان اینکه همواره برنامه‌های پرمخاطب سیما همچون دورهمی در مسیرامیدآفرینی و نشاط و آگاهی بخشی به مردم حرکت کرده اند تاکید کرد: مدیران شبکه‌های مختلف و برنامه سازان باید همچنان که بارها تاکید شده حریم اخلاق و انصاف را در برنامه‌ها رعایت و همیشه در مسیر امیدافزایی، نشاط اجتماعی و همبستگی ملی حرکت کنند.
به گزارش ایرنا، دورهمی برنامه ای با اجرای مهران مدیری است که از شبکه نسیم پخش می شود. وی در دورهمی به تاریخ 13 فروردین از وضعیت کمک رسانی به مناطق سیل زده و مردم آسیب دیده انتقاد کرد. 
این امر با واکنش معاون سیمای سازمان صداوسیما مواجه شد و از تلاش برای بازنگری های بیشتر در محتوای این برنامه خبر داد. / ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر