کد خبر: 63634
A

کیهان باز هم عصبانی شد؛ این بار از مجری شدن بنیامین بهادری

صداوسیما در حالی پخش ویژه برنامه‌های ماه رمضان خود را آغاز کرد که امسال، یک سلبریتی فراموش شده و همچنین یک شاعر حامی فتنه، اجرای برخی از برنامه‌های افطار و سحر تلویزیونی را عهده‌دار شده‌اند.

کیهان باز هم عصبانی شد؛ این بار از مجری شدن بنیامین بهادری

به گزارش دیده بان ایران، حضور «بنیامین بهادری» خواننده موسیقی پاپ به عنوان مجری برنامه قبل از افطار شبکه سه از سوی صداوسیما قطعی اعلام شد. پیش از این گفته شده بود که بهادری، جایگزین احسان علیخانی شده است و بناست اجرای برنامه «ماه عسل» را برعهده بگیرد. اما معلوم شد که «ماه عسل» امسال پخش نمی‌شود و برنامه‌ای با عنوان «ماه ماه» جایگزین آن شده است که توسط بنیامین بهادری اجرا می‌شود.

این خواننده درحالی مجری برنامه قبل از افطار پربیننده‌ترین شبکه سیما شده که تخصصی در این زمینه ندارد و تا قبل از این تجربه اجرای تلویزیونی نداشته.

به نظر می‌رسد که تنها عاملی که باعث شده تا به عنوان مجری یک برنامه مناسبتی آن هم در ماه مبارک رمضان انتخاب شود، ملقب بودن وی به عنوان یک سلبریتی است. به ویژه اینکه مدیران سیما طی سال‌های اخیر، علاقه بسیاری به قرار دادن سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور سینما، موسیقی و ورزش به عنوان مجری پیدا کرده‌اند تا به این وسیله، مخاطب بیشتری جلب برنامه‌ها گردد.
اما بنامین بهادری، ازجمله سلبریتی‌هایی است که مدت هاست حضور پررنگی در عرصه فعالیت خود ندارد و سال‌هاست که کار درخور توجهی انجام نداده و از این نظر می‌توان او را یک سلبریتی فراموش شده لقب داد.
با توجه به اینکه این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان و قبل از افطار پخش می‌شود، باید رویکردی معنوی و مذهبی هم داشته باشد؛ جای سؤال است که آیا بنیامین، می‌تواند چنین فضایی را به برنامه تزریق کند؟ هنوز مشخص نشده که چرا و چگونه یک خواننده بدون تجربه اجرای برنامه، یکی از برنامه‌های مهم و پرتماشاگر سیما در ماه رمضان را بناست اجرا کند؟
همچنین ساعد باقری، از شاعرانی که سال 88 به طور رسمی از فتنه حمایت کرده بود نیز اجرای برنامه سحرگاهی شبکه چهار سیما را عهده‌دار شده است. باقری، هیچ‌گاه از همراهی خود با فتنه در سال 88 ابراز پشیمانی نکرد و همچنان بر کودتا علیه رأی مردم پافشاری می‌کند؛ با این اوصاف، جای سؤال است که چرا مدیریت شبکه چهار، اجرای برنامه ماه رمضان خود را به وی سپرده است؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر