کد خبر: 66738
A

پرداختن سریال گاندو به یک جنجال، ماجرای جاسوسی دختری که خواهر زاده رئیس جمهور است

مجموعه تلویزیونی «گاندو» که چند شبی است از شبکه سه سیما پخش می‌شود، در ژانر پلیسی_معمایی به موضوع امنیت ملی و جاسوسی پرداخته است. در بخشی از این سریال شاهد ایفای نقش یکی از بازیگران به جای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با گریم متفاوتی هستیم، نقشی که نظر بسیاری از بینندگان رسانه ملی را به خود جلب کرده است. البته حضور نیلوفر شهیدی که در «گاندو» نقش خواهرزاده یکی از مسئولان(رئیس جمهور) را ایفا می‌کند، بسیار جالب است او آقازاده‌ای است که ندانسته درگیر ماجرایی امنیتی می‌شود و به دلیل اینکه بداند درگیر چه ماجرایی شده، اطلاعات امنیتی ایران را برای سرویس جاسوسی افشا می‌کند و اشتباهاتی را رقم می‌زند.

پرداختن سریال گاندو به یک جنجال، ماجرای جاسوسی دختری که خواهر زاده رئیس جمهور است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ مجموعه تلویزیونی «گاندو» که چند شبی است از شبکه سه سیما پخش می‌شود، در ژانر پلیسی_معمایی به موضوع امنیت ملی و جاسوسی پرداخته است.

در بخشی از این سریال شاهد ایفای نقش یکی از بازیگران به جای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با گریم متفاوتی هستیم، نقشی که نظر بسیاری از بینندگان رسانه ملی را به خود جلب کرده است.

البته حضور نیلوفر شهیدی که در «گاندو» نقش خواهرزاده یکی از مسئولان را ایفا می‌کند، بسیار جالب است او آقازاده‌ای است که ندانسته درگیر ماجرایی امنیتی می‌شود و به دلیل اینکه بداند درگیر چه ماجرایی شده، اطلاعات امنیتی ایران را برای سرویس جاسوسی افشا می‌کند و اشتباهاتی را رقم می‌زند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر