کد خبر: 68162
A

اجرای عمومی نمایش «اسب چشمه» اثر تحسین شده سی‌پنجمین جشنواره تئاتر فجر استانی در تهران

«اسب چشمه» از اول مرداد ماه 1398 ، ساعت ۱۷ در تماشاخانه دیوار چهارم واقع در خیابان طالقانی، بین سرپرست و فریمان، روی صحنه خواهد رفت. در این اثر « بهنام مهدی‌پور ، رضا رسولی‌پور ، مرجان آقانوری ، نیوشا شیرنگی و نگین آخوندی » به عنوان بازیگر حضور دارند. دیگر عوامل «اسب چشمه» هم از قرار ذیل هستند.

اجرای عمومی نمایش «اسب چشمه»  اثر تحسین شده سی‌پنجمین جشنواره تئاتر فجر استانی در تهران

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ نمایش «اسب چشمه» به نویسندگی و کارگردانی کرم‌اله سلیمانی بعد از درخشش در سی‌پنجمین جشنواره تئاتر فجر استانی، از اول تا پایان مرداد ۹۸ در تماشاخانه دیوار چهارم به روی صحنه خواهد رفت. این اثر موفق شده است دیپلم افتخار کارگردانی و نویسندگی، طراحی صحنه و موسیقی ، بازیگری زن و مرد و همچنین تقدیر‌نامه بازیگری زن و مرد را از جشنواره فجر کسب کند.

کرم‌اله سلیمانی که با مجموعه شعر «اشک خرس» و رمان‌های «فصل‌هایی در برزخ» و «رطوبتی‌ها» شناخته می‌شود، با آثار نمایشی خود نیز مورد تحسین و تشویق مخاطبان و منتقدان تئاتر قرار گرفته است .جوایز کسب شده توسط نمایش «اسب چشمه» گواهی بر این مدعا است.

 

در خلاصه داستان این نمایش این چنین آمده است:یک کارگر اخراجی به نام احمد به دلیل فقر ، خانواده‌اش را پنهانی در خانه‌ای سازمانی متعلق به شرکت نفت ، اسکان می‌دهد . او معتقد است سکونت در آن خانه حق آنهاست ولی با هجوم غریبه‌ها به خانه ، این خانواده مجبور می‌شوند دست به کار خطرناکی بزنند .

 

«اسب چشمه» از اول مرداد ماه 1398 ، ساعت ۱۷ در تماشاخانه دیوار چهارم واقع در خیابان طالقانی،  بین سرپرست و فریمان، روی صحنه  خواهد رفت. در این اثر « بهنام مهدی‌پور ، رضا رسولی‌پور ، مرجان آقانوری ، نیوشا شیرنگی و نگین آخوندی  » به عنوان بازیگر حضور دارند. دیگر عوامل «اسب چشمه» هم از قرار ذیل هستند.

تهیه کننده و مدیر تولید : امید کائیدی شادگان / مشاور و دستیار کارگردان : محمد بای / طراحان صحنه : بهنام مهدی‌پور و صحرا سعیدی‌فر / طراح نور: وحید شفیعی /  طراح لباس : آذین سلیمانی / طراح موسیقی : صحرا سعیدی‌فر / همسرایان موسیقی روی صحنه : صحرا سعیدی‌فر، فرید کیامرثی، سپیده سلیمی، ندا صحرایی/ طراحان پوستر : مرتضی خلقی ، مهشاد حیدری /ساخت تیزر : امید کا ئیدی شادگان، مهران ممدوح /تدوین تیزر : علی زمانی / عکاس : علی اعتماد مقدم/ روابط عمومی و امور رسانه  : علی بای ، احسان بختیاری ، محمد بای

1

 

photo_2019-07-21_15-52-50

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر