کد خبر: 68165
A

سوپراستار ترک بازیگر سریال تازه عنقا؟!/ پای «کوزی» به شبکه نمایش خانگی باز می‌شود!

«آقازاده» که سریال تازه حامد عنقا در شبکه نمایش خانگی پس از سریال «قلب یخی» است، قرار است با حضور بازیگر سوپراستار ترک همراه باشد که آثار او در ایران بین‌ عوام پرطرفدار بوده و بحث های مختلف رسانه ای را نیز به دنبال داشته است.

سوپراستار ترک بازیگر سریال تازه عنقا؟!/ پای «کوزی» به شبکه نمایش خانگی باز می‌شود!

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ شنیده می‌شود از سوی عوامل سریال «آقازاده» برای حضور یک سوپراستار ترک در این پروژه رایزنی‌هایی در حال انجام است!

بعضی از عوامل این سریال خبر دادند بهرنگ توفیقی کارگردان از دو روز قبل برای رایزنی با این سوپراستار محبوب ترک راهی استانبول شده و مذاکرات اولیه در حال انجام است. همچنین برخی از گفت‌وگوی سامیه لک به نمایندگی سریال «آقازاده» در ترکیه با مدیر برنامه‌های کیوانچ تاتلیتوغ در هفته‌های قبل و توافقات مالی با او خبر دادند.

در تماس با عنقا او گرچه این خبر را تایید نکرد اما گفته‌هایش به تکذیب خبر نیز شباهت نداشت. او اعلام کرد: «در روزهای آینده اطلاع‌رسانی دقیق انجام خواهد شد و به زودی و در آستانه کلید زدن سریال اطلاعات تکمیلی را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.»

این تهیه‌کننده تصریح کرد: «قطعا حضور یک ستاره مرد ترکیه‌ای در یک پروژه ایرانی به هماهنگی با مراجع قانونی نیازمند است و اگر بنا به چنین اتفاقی هم باشد پیش از طی کردن این مراحل نخواهد بود.»

امروز خبر حضور مهدی سلطانی در سریال تازه عنقا مطرح شد و پیش از این نیز خبر رسیده بود بازیگر ناشناخته‌ای ایفای نقش اصلی زن این سریال را برعهده خواهد داشت.

تاتلیتوغ بازیگر تعدادی از آثار پرمخاطب ترکیه از جمله سریال‌هایی چون «عشق ممنوع» و «کوزی گونی» است که در ایران شهرت بیشتری دارند. در صورت تایید رسمی این خبر، می‌توان پیش بینی کرد عنقا و توفیقی عزمی جدی دارند تا موفقیت آثار تلویزیونی خود را در شبکه نمایش خانگی هم تکرار کنند، شاید به همین دلیل است که به دنبال سوپراستار ترک رفته‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر