کد خبر: 68493
A
محسن تنابنده:

چطور با فیلمی که منتخب قوه قضاییه و نامزد دریافت 6 جایزه از جشنواره فجر بوده این‌طور رفتار می‌کنند؟

محسن تنابنده گفت: جالب است که نمایش ویدئوی مزبور و محتوای آن از سه روز قبل اعلام عمومی شده بود و مردم مشهد انتظار داشتند بتوانند در زمان اکران عمومی آن را مشاهده کنند. بسیاری برای این مراسم دعوت شده بودند، اما بدون هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای پخش آن لغو شد و اجازه نمایش ندادند. صحبت‌های خانم افشار در حد یک خوشامدگویی ساده بود.»

چطور با فیلمی که منتخب قوه قضاییه و نامزد دریافت 6 جایزه از جشنواره فجر بوده این‌طور رفتار می‌کنند؟
به گزارش دیده بان ایران؛ فردا آغاز اکران فیلم «قسم» است. دومین فیلم محسن تنابنده در مقام کارگردان که در جشنواره فجر با واکنش مثبت منتقدان و مردم مواجه شد و علاوه بر نامزدی در 6 رشته این جشنواره، از جمله 2 رشته نقش اول زن و مکمل مرد و بهترین فیلمنامه، جزو فیلم‌های برتر آرای مردمی این جشنواره بود. اما دیروز محسن تنابنده فیلمی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن اعتراضش را به عدم نمایش ویدئوی خوشامدگویی مهناز افشار در مراسم اکران فیلم «قسم» در مشهد ابراز می‌کرد. او درباره این ویدئو و نمایش آن در مشهد توضیحاتی داده است که در ادامه خواهید خواند:

 

محسن تنابنده، کارگردان فیلم «قسم»، درباره حواشی پیش‌آمده در اکران این فیلم در شهر مشهد به اعتمادآنلاین گفت: «ما سه دقیقه از صحبت‌های خانم مهناز افشار بازیگر فیلم را به صورت ضبط‌شده در اختیار داشتیم و قرار بود این ویدئو در حاشیه اکران عمومی فیلم پخش شود. ماجرا اصلاً پخش زنده صحبت‌های خانم مهناز افشار نبود. که البته آن ویدئوی سه‌دقیقه‌ای هم مورد تایید قرار گرفته بود.»

 

تنابنده ادامه داد: «جالب این است که نمایش این ویدئو و محتوای آن نیز از سه روز قبل اعلام عمومی شده بود و مردم مشهد انتظار داشتند بتوانند در زمان اکران عمومی آن را مشاهده کنند. بسیاری برای این مراسم دعوت شده بودند، اما بدون هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای پخش آن لغو شد و اجازه نمایش ندادند. صحبت‌های خانم افشار در حد یک خوشامدگویی ساده بود.»

 

تنابنده درباره حواشی فیلم قسم گفت: «نکته‌ای که برایم خیلی جالب است اینکه چگونه برای فیلمی که منتخب قوه قضاییه بوده و تمام مجوز‌های لازم را کسب کرده و در ضمن نامزد دریافت 6 سیمرغ از جشنواره ملی فیلم فجر بوده، این اتفاقات پیش می‌آید. چرا همه نهاد‌ها موافق‌اند، اما فقط یک نهاد همه چیز را کنسل می‌کند؟»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر