کد خبر: 70192
A

درخواست پرویز پورحسینی برای کمک به دیده شدن یک فیلم روی پرده با فروش ۵۰۰هزارتومانی

در روزهای گذشته انتشار خبر فروش ۵۰۰هزارتومانی یک فیلم با داشتن تنها حدود ۴۰ تماشاگر در عرض یک هفته واکنش‌هایی را در پی داشت و موجب تعجب مخاطبان سینما شد. فیلمی با نام «صدای منو می‌شنوید؟» که با کارگردانی صادق پروین آشتیانی ساخته شده و پرویز پورحسینی یکی از بازیگران آن است. پرویز پورحسینی که به تازگی کمتر او را در فیلم و سریالی می‌بینیم در یادداشتی دستنویس که در صفحه شخصی احمد نیکپور یکی دیگر از بازیگران این فیلم منتشر شده از مردم خواست به تماشای این فیلم بنشینند. او در این یاداشت نوشت: « سلام دوستان و همکاران عزیز. فیلم‌ سینمایی «صدای منو می‌شنوید؟» فیلمی شریف است که از مشکلات یک خانواده فرزند گم کرده در جبهه می‌گوید. فیلم‌ کمدی نیست، سوپر استار هم ندارد. نیاز به معرفی دارد. ممنون.»

درخواست پرویز پورحسینی برای کمک به دیده شدن یک فیلم روی پرده با فروش ۵۰۰هزارتومانی

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در روزهای گذشته انتشار خبر فروش ۵۰۰هزارتومانی یک فیلم با داشتن تنها حدود ۴۰ تماشاگر در عرض یک هفته واکنش‌هایی را در پی داشت و موجب تعجب مخاطبان سینما شد. فیلمی با نام «صدای منو می‌شنوید؟» که با کارگردانی صادق پروین آشتیانی ساخته شده و پرویز پورحسینی یکی از بازیگران آن است.

پرویز پورحسینی که به تازگی کمتر او را در فیلم و سریالی می‌بینیم در یادداشتی دستنویس که در صفحه شخصی احمد نیکپور یکی دیگر از بازیگران این فیلم منتشر شده از مردم خواست به تماشای این فیلم بنشینند. او در این یاداشت نوشت: « سلام دوستان و همکاران عزیز. فیلم‌ سینمایی «صدای منو می‌شنوید؟» فیلمی شریف است که از مشکلات یک خانواده فرزند گم کرده در جبهه می‌گوید. فیلم‌ کمدی نیست، سوپر استار هم ندارد. نیاز به معرفی دارد. ممنون.»

پورحسینی در بخش دیگر این یادداشت تاکید کرده که این فیلم با سرمایه عوامل و کمک فارابی ساخته شده است.

۲۵۸۲۵۸

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر