کد خبر: 72262
A

پیشنهاد عجیب سازمان سینمایی؛ لباس فرم برای سلبریتی‌ها جهت مقابله با بدپوششی

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد در حال تهیه دستورالعملی هستند تا چهره های هنری و ورزشی که در برنامه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند اصول‌ها و چارچوب‌ها را رعایت کنند و این دستورالعمل تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

پیشنهاد عجیب سازمان سینمایی؛ لباس فرم برای سلبریتی‌ها جهت مقابله با بدپوششی

به گزارش دیده بان ایران، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه از حواشی پوشش برخی بازیگران سخن گفت و از اقدام برای تهیه یک دستورالعمل در این باره خبر داد.

وی در این باره گفت: طبیعی است که هر حرکت خلاف عرف پذیرفته نیست و مورد اخیر بیشتر بازیگران مطرحِ تلویزیون بودند ولی سینما هم فرقی نمی کند.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد: در حال تهیه دستورالعملی هستیم تا چهره های هنری، سینمایی، ورزشی که در برنامه های مختلف حضور پیدا می کنند اصول ها و چارچوب ها را رعایت کنند و این دستورالعمل تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

نجفی اضافه کرد: برگزارکنندگان مراسم سینمایی باید متعهد شوند اصول و چارچوب هایی را رعایت کند تا شاهد موارد این چنینی نباشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در پایان گفت: در چند سال اخیر درخواست ما در جشنواره ملی فیلم فجر این بود که مثل خیلی از رویدادهای معتبری که اتفاق می افتد، عوامل با لباس رسمی حضور پیدا کنند تا هم شانیت مراسم هم افراد رعایت شود و اگر به این سمت برویم اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

 

منبع: صبا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر