کد خبر: 72786
A

احمد زید آبادی : فیلم سینمایی "خانه پدری " خود تحقیری است، اما توهین به روشنفکران ایرانی و چهرهای سیاسی خود تحقیری نیست!

احمد زید آبادی فعال سیاسی و روزنامه نگار در یادداشتی درباره توقیف فیلم سینمایی خانه پدری نوشت؛ برخی رسانه‌های اصولگرا حملات شدید هماهنگی را علیه اکران فیلم "خانۀ پدری" سازمان داده‌اند و نمایش این فیلم را مایۀ "خودتحقیری" جامعۀ ایرانی توصیف کرده‌اند! من نمی‌دانم چطور ممکن است روایت جنایت یک پدر متعصب و نادان در صد سال پیش علیه دخترش، که روزانه ده‌ها مورد شبیه آن در کشورهای مختلف جهان ساخته می‌شود، خودتحقیری جامعۀ ایرانی باشد

احمد زید آبادی : فیلم سینمایی "خانه پدری " خود تحقیری است، اما توهین به روشنفکران ایرانی و چهرهای سیاسی خود تحقیری نیست!
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ احمد زید آبادی فعال سیاسی و روزنامه نگار در یادداشتی درباره توقیف فیلم سینمایی خانه پدری نوشت؛ برخی رسانه‌های اصولگرا حملات شدید هماهنگی را علیه اکران فیلم "خانۀ پدری" سازمان داده‌اند و نمایش این فیلم را مایۀ "خودتحقیری" جامعۀ ایرانی توصیف کرده‌اند!
من نمی‌دانم چطور ممکن است روایت جنایت یک پدر متعصب و نادان در صد سال پیش علیه دخترش، که روزانه ده‌ها مورد شبیه آن در کشورهای مختلف جهان ساخته می‌شود، خودتحقیری جامعۀ ایرانی باشد، اما توصیف تقریباً تمام روشنفکران ایرانیِ سدۀ اخیر به "جرثومه‌های فساد" و متهم کردن بسیاری از چهره‌های بلندپایۀ سیاسی و دینی این کشور از جمله بعضی از مسئولان رده بالای همین حکومت به "مزدوری برای آمریکا و اسرائیل" خود تحقیری نیست و مایۀ بزرگی و عزت و عظمت جامعه است؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر