کد خبر: 76272
A

مادر شوهر مهناز افشار از او حمایت کرد/ سوسن صفارودی خطاب به بهروز افخمی: هرچه بگندد نمکش می‌زنند وای به روزی که بگندد نمک…

سوسن صفاوردی، مادر یاسین رامین که شایعه جدایی‌اش از مهناز افشار هم به گوش می‌رسد، در واکنش به بهروز افخمی، سخنان این کارگردان در گفت‌وگو با شبکه افق را تاسف‌بار خواند. سوسن صفاوردی، مادر یاسین رامین، همسر مهناز افشار، به سخنان تند بهروز افخمی درباره علت مهاجرت این بازیگر به خارج از کشور، پاسخ داد. هفته‌ گذشته، بهروز افخمی در گفت‌وگو با شبکه افق، گفته بود: «حمایت‌های همسر مهناز افشار از مزخرفات او باعث رفتنش از ایران شد.» در واکنش به این سخن، سوسن صفاوردی، در صفحه اینستاگرامی‌اش، متن زیر را منتشر کرد: «جناب آقای بهروز افخمی، درمقام یک استاد دانشگاه باید عرض کنم اظهارات اخیر شما در پاسخ به مجری شبکه افق به طرز شگفت‌آوری، تاسف برانگیز است. تنزل فاحش اخلاق در جامعه امروز ما بر کسی پوشیده نیست و بسیاری افراد بویژه به هنگام رقابت و یا دشمنی، ریشه‌های شخصیتی خود را بیش از پیش عریان می‌کنند. اینکه شما چه منشی را در پیش دارید، انتخاب خود شماست؛ اما آنچه عیر قابل چشم پوشی است، میدان دادن به امثال جنابعالی از سوی مدعیان سردمداری فرهنگ این مرز و بوم است! هرچه بگندد نمکش می‌زنند وای به روزی که بگندد نمک…»

مادر شوهر مهناز افشار از او حمایت کرد/ سوسن صفارودی خطاب به بهروز افخمی: هرچه بگندد نمکش می‌زنند وای به روزی که بگندد نمک…

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سوسن صفاوردی، مادر یاسین رامین، همسر مهناز افشار، به سخنان تند بهروز افخمی درباره علت مهاجرت این بازیگر به خارج از کشور، پاسخ داد.

هفته‌ گذشته، بهروز افخمی در گفت‌وگو با شبکه افق، گفته بود: «حمایت‌های همسر مهناز افشار از مزخرفات او باعث رفتنش از ایران شد.»

در واکنش به این سخن، سوسن صفاوردی، در صفحه اینستاگرامی‌اش، متن زیر را منتشر کرد:

«جناب آقای بهروز افخمی، درمقام یک استاد دانشگاه باید عرض کنم اظهارات اخیر شما در پاسخ به مجری شبکه افق به طرز شگفت‌آوری، تاسف برانگیز است.

تنزل فاحش اخلاق در جامعه امروز ما بر کسی پوشیده نیست و بسیاری افراد بویژه به هنگام رقابت و یا دشمنی، ریشه‌های شخصیتی خود را بیش از پیش عریان می‌کنند. اینکه شما چه منشی را در پیش دارید، انتخاب خود شماست؛ اما آنچه عیر قابل چشم پوشی است، میدان دادن به امثال جنابعالی از سوی مدعیان سردمداری فرهنگ این مرز و بوم است!

هرچه بگندد نمکش می‌زنند وای به روزی که بگندد نمک…»


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر