کد خبر: 79357
A

تغییر رویکرد صداوسیما با سرایت کرونا/ سریال های کمدی پخش می کنیم!

شبکه‌های تلویزیونی به‌ دلیل ملاحظات پیشگیرانه در مقابله با ویروس«کرونا» در کشور و همچنین تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، اعلام کرده‌اند که کنداکتور خود را براساس شرایط و نیاز مخاطبان تغییر می‌دهند.

تغییر رویکرد صداوسیما با سرایت کرونا/ سریال های کمدی پخش می کنیم!

به گزارش دیده بان ایران؛  شبکه یک سیما با تغییر در جدول پخش برنامه‌های خود، از امشب سریال "خانه به دوش" و مسابقه ادابازی "خندوانه " را در جدول پخش خود قرار داد.

معاونت سیما اعلام کرده است با هدف افزایش فضای نشاط و سرگرمی در تعطیلی خاص این ایام، جدول پخش شبکه یک به عنوان شبکه هر ایرانی تغییرات جدی کرده و با حذف برخی برنامه‌های روزانه، چند برنامه سرگرمی محور روانه آنتن می‌شود. در کنار این برنامه‌های سرگرمی، نکات و برنامه‌های سلامت و پزشکی نیز پخش خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی جدید، قرار است هر روز صبح ساعت ۹:۳۰  یک فیلم سینمایی طنز پخش شود. سریال "خانه به دوش" نیز هر روز ساعت ۱۷ و خندوانه هر روز ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک پخش می‌شوند.


 مسابقه "سبقت" نیز هر شب ساعت ۲۳:۱۵ روانه آنتن خواهد شد. برنامه‌های صبح بخیر ایران ، سیمای خانواده، آفتاب شرقی و جشنواره کارآفرینی و بخش های اخبار همچنان در باکس ثابت خود ادامه خواهند داشت.

همچنین شبکه نمایش سیما جدول پخش فیلم‌های خود را به پخش فیلم‌های طنز تغییر داد.

بر این اساس از امروز، سه شنبه (۶ اسفند ماه)، فیلم های سینمایی و تله‌فیلم‌های ایرانی در ساعت ۱۳با رویکرد سرگرم‌کننده و شاد پخش خواهد شد. فیلمهای "دو ماجرای یک ازدواج"، "ساعت یک نیمه شب"، "ستاره شرق" و " قلقلک" به ترتیب تا جمعه (۹ اسفند ماه از این شبکه به روی آنتن می روند.

باکس فیلم های ساعت ۱۵ از تکرار فیلم‌های کلاسیک شب قبل، به پخش فیلم های دیگر تغییر پیدا کرده است. "زودیاک چینی"، "ما یک باغ وحش خریدیم"، من دیوید هستم" و "مینوس"به ترتیب تا جمعه ( ۹ اسفندماه) پخش می شوند.

همچنین فیلم‌های سینمایی دنباله دار "کمپانی ۱"، "کمپانی ۲"، "کمپانی ۳" و " دکتر دولیتل ۱" در سری فیلم‌های سرگرم کننده باکس ساعت ۱۹ سه شنبه تا جمعه قرار گرفته اند.

باکس ساعت ۲۳ نیز طبق روال قبل به پخش فیلم‌هایی چون "ضد گلوله"، "برادران باد"، "خجالت نکش" و "گلادیاتور" اختصاص دارد و تا جمعه شب در جدول پخش این باکس  شبکه قرار گرفته اند. جدول پخش هفته های آتی نیز طبق همین روند تنظیم خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه سه سیما نیز از روز گذشته اقدام به پخش سریال طنز "مرد هزار چهره" مهران مدیری کرده است.

واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما نیز با هدف ایجاد نشاط در خانواده‌ها، روزانه یک اثر کمدی را در قالب برنامه «طنزپیشگان» پخش می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر