کد خبر: 80458
A

امین تقی پور سازنده ویدئوی بارش بادمجان از آسمان کیست؟+سوابق

انتشار یک فیلم در فضای مجازی (اینستاگرام) از یک شوخی جالب تحت عنوان "بارش بادمجان از آسمان" با استقبال برخی از هموطنان روبرو شد . سازنده این کلیپ ها امین تقی پور یک طراح جلوه های ویژه است.

امین تقی پور سازنده ویدئوی بارش بادمجان از آسمان کیست؟+سوابق

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ انتشار یک فیلم در فضای مجازی (اینستاگرام) از یک شوخی جالب تحت عنوان "بارش بادمجان از آسمان" با استقبال برخی از هموطنان روبرو شد . سازنده این کلیپ ها امین تقی پور یک طراح جلوه های ویژه است.

به گزارش دیده بان ایران طراحی این تصاویر توسط امین تقی پور، طراح جلوه‌های ویژه برخی از فیلم‌های مطرح هالیوود انجام شده است.

در سابقه کاری وی می‌توان طراحی جلوه‌های ویژه «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان»، «بلید رانر ۲۰۴۹» و «مردان ایکس» دیده می‌شود.

ماکان مهرپویا که خودش را در توییتر کارگردان معرفی کرده در رابطه با ویدیوی منتشر شده در توییترش نوشت: «دوست من امین تقی پور مدیر جلوه‌های ویژه است تو هالیوود، زمان درگذشت پدرش برگشت ایران و به خاطر کرونا پروازش کنسل شده و فعلا مونده. اینه که داره واسه مون سرگرمی‌های هالیوودی تولید می‌کنه فعلا».

هم چنین با جستجو در سایت «آی ام دی بی»، مرجع اطلاعات سینمایی، مشخص می‌شود امین تقی پور در طراحی و ساخت جلوه‌های بصری فیلم‌های شناخته شده‌ای همچون جنگ برای سیاره میمون ها، بلید رانر ۲۰۴۹، مردان ایکس: مکاشفه، و شاه آرتور: افسانه شمشیر، حضور داشته است.

 

تقی‌پور زمان درگذشت پدرش به ایران برگشت اما به خاطر کرونا پروازش کنسل شد و در ایران ماند. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر